Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sara73
ORIGINAL: ~Fiorelina~
JR var 4240 da han var 11uker gammel[8|]
Er en liten gutt jeg har, ja![&:]
Oi, da har han ikke nådd fødselsvekta på min enda 4390gram![:)]
ORIGINAL: Hanne79
Åh.. Fiorelina.. jeg krysser alt jeg har for deg... Liker ikke den helsesøsteren du har fått deg altså.... Ingen sykepleiere skal få sine pasienter/brukere til å føle seg slik....
Skal veie mine i morgen. Spent på hvordan de ligger i forhold til deres små. Går jo etter korrigert alder. Jeg tipper at Norah er rundt 5,4 kanskje, mens Mathilde kanskje har komt seg opp i 6,5.... Har ikke vekt hjemme, og har ikke veid Norah på 2 uker, og Mathilde er 3 uker siden sist. Gleder meg[:D]
800 gr mellom dem og begge er helt perfekte i følge helsesøster. Som også sa at jeg burde begynne med smaksprøver med grøt. Så nå begynner vi på mandag. 2 ts om morgenen i 2 dager før vi øker litt til... Spennende å se hvordan de små magene vil ta det[&:]
gått opp 140g til i dag
til 4380 (12 uker gammel i morgen)
Helsesøstera mi var sjuk - så jeg fikk snakke med ei anna, og hu var jo GREI
Virka mer interessert i hvordan gutten var og hadde det, enn hvor mye han veide..
Og så målte vi lengden også, og da mente hun at vekta hans stod godt i forhold til lengden
LYKKELIGE MEG