Bkno3842182
Flørter med forumet
Dere som har opplevd tidligere å få et fjell av en rumpe i svangerskapet, har du blitt mindre etter fødsel? Er jo helt sinnsykt størrelse på rumpa nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg eser ut overalt på hele kroppen som gravid, men særlig rumpe og lår. Den har dessverre blitt ganske liten og flat i ettertid ja. Såpass mye at jeg vurderer å begynne med et treningsprogram for å forhåpentligvis øke muskelmassenDere som har opplevd tidligere å få et fjell av en rumpe i svangerskapet, har du blitt mindre etter fødsel? Er jo helt sinnsykt størrelse på rumpa nå.

Åå, jeg håper det gjelder meg og.. jeg trives best som flat og litenJeg eser ut overalt på hele kroppen som gravid, men særlig rumpe og lår. Den har dessverre blitt ganske liten og flat i ettertid ja. Såpass mye at jeg vurderer å begynne med et treningsprogram for å forhåpentligvis øke muskelmassen![]()
Hvis den er sånn til vanlig, har jeg ingen tro på at den forblir stor. Skulle nesten sendt deg bilde av før og etter, for det er sykt stor forskjell!Åå, jeg håper det gjelder meg og.. jeg trives best som flat og liten