Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Men så setter jeg pris på å ha fått fyldige pupper for første gang i livet!! 
Føler med deg, og har det helt likt! Begynte å gråte da jeg hadde gått opp 5 kilo tidlig i graviditeten, har spurt om å slippe å veie meg.. men må vel etter hvert. Puppene er et plussMin første graviditet, og er nå 16+6. Veier meg ikke regelmessig hjemme da jeg har slitt med vekt og mat tidligere, så synes vektoppgangen under graviditeten er ordentlig vanskelig. Fikk helt sjokk ved første legekontroll (uke 8) da jeg hadde gått opp 5 kg fra min normalvekt, og ligger vel nå ca 7,5 kg+. Merker at jeg tenker mye på dette og synes det er vanskelig å se at kroppen forandrer seg så mye på kort tidMen så setter jeg pris på å ha fått fyldige pupper for første gang i livet!!
![]()

Min første graviditet, og er nå 16+6. Veier meg ikke regelmessig hjemme da jeg har slitt med vekt og mat tidligere, så synes vektoppgangen under graviditeten er ordentlig vanskelig. Fikk helt sjokk ved første legekontroll (uke 8) da jeg hadde gått opp 5 kg fra min normalvekt, og ligger vel nå ca 7,5 kg+. Merker at jeg tenker mye på dette og synes det er vanskelig å se at kroppen forandrer seg så mye på kort tidMen så setter jeg pris på å ha fått fyldige pupper for første gang i livet!!
![]()
Min første graviditet, og er nå 16+6. Veier meg ikke regelmessig hjemme da jeg har slitt med vekt og mat tidligere, så synes vektoppgangen under graviditeten er ordentlig vanskelig. Fikk helt sjokk ved første legekontroll (uke 8) da jeg hadde gått opp 5 kg fra min normalvekt, og ligger vel nå ca 7,5 kg+. Merker at jeg tenker mye på dette og synes det er vanskelig å se at kroppen forandrer seg så mye på kort tidMen så setter jeg pris på å ha fått fyldige pupper for første gang i livet!!
![]()