Vektoppgang?

Jeg gikk ned 15 kg på ei uke sist, fra dagen jeg hadde keisersnitt til jeg ble skrevet ut igjen andre gang etter infeksjon.
Det anbefales ikke. Men mista masse blod, ble veldig slapp og skikkelig infeksjon gjorde sitt med kroppen.
Hadde ikke veid så lite siden videregående.
 
Er i uke 23 og har gått opp 7 kg fra startvekt. Tenker det er passende. Er litt obs på vekt siden jeg er akkurat en smule overvektig fra før.

Men fra mars i fjor og ut november gikk jeg ned 11 kg (de siste 3-4 kiloene var når jeg var så kvalm og kastet opp så mye), så jeg føler jeg har noen ekstra kilo å gå på nå.. . .
 
Gått opp 3 kg på 25 uker. Legen sa det var grei vektøkning. Hadde litt ekstra fra før da.
 
Jeg tror jeg har fått opp to- tre kg fra starten av svangerskapet til nå
 
+8 kg her! :shy: 26+2
 
25+1, gått opp 7.2 kg så langt. Vekta har økt en del fortere den siste måneden, men ligger relativt jevnt. :bag:
Overvektig fra før av da, så håper jeg ikke raser så veldig mye opp i vekt den kommende tiden. Merker veldig godt at valkene på ryggen er kommet tilbake (gikk ned typ 20 kg for noen år siden og ble kvitt den «doble» ryggen), og jeg hater det.
 
Aner ikke hvor mye jeg har gått opp :hilarious: Ser ikke på når jordmor veier meg :blackeye: Men føles som noen kg!
 
Det er veldig individuelt hvor mye man legger på seg i et svangerskap. Syns ikke vi skal henge oss for mye opp i det. De sklir av igjen når bebis er ute- ikke alltid med en gang, men de sklir av igjen. Og om ikke så går det også bra. Jeg brukte så mye tid på å mislike "den nye kroppen" min etter fødselen. Det er så bortkastet energi :Heartred
 
Før stimulering til nå... 8 kg.
Men fra gravid til nå... 4-5 kg.

Går veldig opp på nedregulering til ivf :banghead:

23+2
 
Det er veldig individuelt hvor mye man legger på seg i et svangerskap. Syns ikke vi skal henge oss for mye opp i det. De sklir av igjen når bebis er ute- ikke alltid med en gang, men de sklir av igjen. Og om ikke så går det også bra. Jeg brukte så mye tid på å mislike "den nye kroppen" min etter fødselen. Det er så bortkastet energi :Heartred
Det er sant <3 Jeg klarer ikke helt å finne den innstillingen til det, da jeg egentlig er veldig aktiv, og blir helt slått ut og inaktiv i svangerskapene. Har det ikke bra hverken fysisk eller psykisk, men kunne ønske vekten ikke plaget meg. Tidligere har jeg gått opp mye, så går naturligvis mye av ukene etter fødsel. Men så har kroppen brukt 1,5 år på å finne energien og overskuddet til å komme seg tilbake i form. Så følelsen av at det blir en lang vei å gå denne gangen også, er litt dritt. Er dog veldig takknemmelig for å få oppleve dette for 3.gang, og vet at det er siste gang. Det hjelper på <3
 
Back
Topp