Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme som meg. Ca 6-7 kg her uke 29. Det vil jeg påstå er helt greitOvervektig her. 28+4, opp 7 kg
Det er ganske vanlig at vektoppgangen stagnerer en gang mellom 2. og 3. trimester. Vekten min har holdt seg stabil mellom uke 24-28, tror jeg det var.Jeg er fortsatt på 8 kg opp, gått opp totalt 0,7kg den siste måneden. 30+2 i dag. Selv om jeg syntes det er litt krevende å se vekten øke, så syns jeg samtidig det er litt bekymringsverdig når vektoppgangen stagnerer. Men kjenner masse liv, så prøver å ikke bekymre meg og håper alt er bra med lille
Det er sikkert helt greit når man ikke fra før har en BMI som tilsvarer fedme. Iflg. Jordmor har jeg gått opp mer enn ønskelig til nå, med så mange uker igjen..Samme som meg. Ca 6-7 kg her uke 29. Det vil jeg påstå er helt greit
Takk for betryggende svar Det er mye man kan bekymre seg for underveis i et svangerskap!Det er ganske vanlig at vektoppgangen stagnerer en gang mellom 2. og 3. trimester. Vekten min har holdt seg stabil mellom uke 24-28, tror jeg det var.
Lille har det nok helt fint <3
Trust me, I know. Jeg er sånn som bekymrer meg for alt mulig rart når jeg er gravid (vært sånn alle tre gangene). Det er bare slitsomt og stort sett unødvendig.Takk for betryggende svar Det er mye man kan bekymre seg for underveis i et svangerskap!
Jeg skjønner. Kan ikke uttale meg om det annet enn at jeg håper det likevel går veldig fint for deg!Det er sikkert helt greit når man ikke fra før har en BMI som tilsvarer fedme. Iflg. Jordmor har jeg gått opp mer enn ønskelig til nå, med så mange uker igjen..