Lurer på hvor langt dere er på vei og hvor mye dere har gått opp i vekt til nå.
Vet at det er store forskjeller og at utgangspunktet også har en del å si. Jeg var ganske stor og er ikke bekymret for at jeg ikke har gått opp så mye, men vil gjerne høre sånn ca hvordan dere andre ligger an
Jeg var 90,6 og er nå 91,4 (26+2)
Vet at det er store forskjeller og at utgangspunktet også har en del å si. Jeg var ganske stor og er ikke bekymret for at jeg ikke har gått opp så mye, men vil gjerne høre sånn ca hvordan dere andre ligger an
Jeg var 90,6 og er nå 91,4 (26+2)

jeg har noen tiger merker på rompen etter mye styrketrening og kjapp økning i strl der. Så vet jeg kan få! Men hverken mormor, mamma eller min søster fikk strekk merker så håååper jo jeg slipper unna, meeeen så bærer jeg jo 2 og!
men prøver og tenke som deg
er 25+6 nå. Jordmor sa det var for mye å allerede ha gått opp nesten 10 kg, det var nesten så mye som var anbefalt å gå opp i hele graviditeten. Så det var ikke noe morro. Har tenkt at jeg er aktiv og jeg spiser normalt. Så prøver å trene litt mer nå, men med full jobb i tillegg er det ikke så lett. Går turer med hunden hver dag og gjør det jeg pleier av aktivitet, utenom at jeg ikke jogger nå. Jogga mye før jeg ble gravid og i starten. Så det er vel derfor... sprang halvmaraton da jeg var 8 uker på vei.. så dette er vel konsekvensen av å ha spist det samme selv om jeg trener mye mindre. Men nå føler jeg meg bare tjukk og at jeg burde prøve å gå ned litt eller hvertfal ikke gå opp mer til neste kontroll.