Vektoppgang :)

M

Mamma_i_2020

Guest
Hvor mye har dere lagt på dere hittil? :)

Jeg la på meg fort 6kg, men nå har det stoppa der ei god stund.
 
Litt usikker hvor mye jeg har gått opp nå :hilarious: glemmer hele tiden å gå på vekte før jeg har trappa i meg masse dritt igjen :hilarious: :hilarious:
 
Har gått opp 3 kg. Har litt fra før av,så ingen krise. Er forresten 18+4.
 
Last edited:
Jeg hadde gått opp 3 kg på første svangerskapskontroll i uke 12. Nå aner jeg ikke. Er 15 uker nå, og jula har virkelig vært her, Hehe. :greet008 Tenker at jeg ikke gidder veie meg før neste vanlige svangerskapskontroll som er i uke 24.
 
Tørr ikke veie meg, tipper det er myyyye...
 
Jeg gikk opp 1,5 kg de første 12 ukene, nå har jeg gått ned til hva jeg veide før jeg ble gravid. Er 18+2.
Regner med baby tar det hun trenger så jeg bekymrer meg ikke så mye, legger nok på meg mot slutten :p
 
Har gått opp 1,5 kg, er 17+2 i dag
 
16+4 og 1kg (sist jeg sjekket, orker ikke vege på nytt før etter nyttår:bag:). Jeg har mer enn nok å gå på og hååååper jeg klarer å holde vektoppgangen litt nede...
 
18+2 og gått ned 4,5 kg :(
 
Nesten så jeg ikke tørr å svare når jeg ser hva dere har gått opp. Men vi er tross alt forskjellige :happy:
For å øke gjennomsnittet noe voldsomt her...har gått opp 9 kg. :hilarious: Er i uke 18+1, så jeg raser opp i vekt. Hjelper ikke akkurat at det har vært jul :angelic:
Satser på at det roer seg litt i mnd fremover..
 
Gikk ned 3 kg i starten, har nå gått opp 1 av disse, er 17+3 :)
 
Jeg gikk ned 2 kg ganske fort selv om jeg ikke var kvalm, og der er jeg fortsatt. Satser på at vektoppgangen kommer snart. Er 17+3.
 
Nesten så jeg ikke tørr å svare når jeg ser hva dere har gått opp. Men vi er tross alt forskjellige :happy:
For å øke gjennomsnittet noe voldsomt her...har gått opp 9 kg. :hilarious: Er i uke 18+1, så jeg raser opp i vekt. Hjelper ikke akkurat at det har vært jul :angelic:
Satser på at det roer seg litt i mnd fremover..

Du er ikke alene dessverre.
 
Har gått opp ca 2 kg. Veier meg hver dag og legger inn i en app. Tror det kommer litt an på hvor treg magen er også, det skiller 1 kg fra i går til i dag. Kjenner magen er litt full :laughing002 men det vil ikke ut foreløpig
 
Back
Topp