Vektoppgang

i følge bmi kalkulatoren er jeg over i fedmekategorien. Jeg ser ikke sånn ut. Men jeg er ganske lav i tillegg, er bare 159. Jeg har litt å ta i på mage, hofter og lår, men jeg ser ikke gigantisk ut liksom. så blir vel mer "jentete" formye
 
i følge bmi kalkulatoren er jeg over i fedmekategorien. Jeg ser ikke sånn ut. Men jeg er ganske lav i tillegg, er bare 159. Jeg har litt å ta i på mage, hofter og lår, men jeg ser ikke gigantisk ut liksom. så blir vel mer "jentete" formye
Jeg også er slik, rett over kanten på fedme i forhold til bmi. Men det ser virkelig ikke slik ut:hilarious:
 
Jeg også er slik, rett over kanten på fedme i forhold til bmi. Men det ser virkelig ikke slik ut:hilarious:
i følge bmi kalkulatoren er jeg over i fedmekategorien. Jeg ser ikke sånn ut. Men jeg er ganske lav i tillegg, er bare 159. Jeg har litt å ta i på mage, hofter og lår, men jeg ser ikke gigantisk ut liksom. så blir vel mer "jentete" formye


I følge BMI kalkulator ligger jeg på overvekt:(

Men de BMI testene er strenge da!
Må vi ta sånn gukosetest da :hungover:
Jeg tenker at jeg skal være sunn, og holde meg til vanlige rutiner. Men skal ikke gå inn for å ikke gå opp. Max 15 kg, men jeg har aldri gjort dette før så jeg vet jo ikke hvordan det blir. Hva gikk dere opp i de andre svangerskapene hvis dere har vært gravide før?:rolleyes:
 
Jeg også er slik, rett over kanten på fedme i forhold til bmi. Men det ser virkelig ikke slik ut:hilarious:

Godt vi er flere som er tjukke uten å egentlig være tjukke:hilarious:
 
Men de BMI testene er strenge da!
Må vi ta sånn gukosetest da :hungover:
Jeg tenker at jeg skal være sunn, og holde meg til vanlige rutiner. Men skal ikke gå inn for å ikke gå opp. Max 15 kg, men jeg har aldri gjort dette før så jeg vet jo ikke hvordan det blir. Hva gikk dere opp i de andre svangerskapene hvis dere har vært gravide før?:rolleyes:

Jeg måtte ta testen ja:) gikk opp 14 kg og gikk ned 20 innen 3-4 mnd. Så det forsvant fort igjen! Håper jeg er like heldig denne gangen :hilarious:
 
Men de BMI testene er strenge da!
Må vi ta sånn gukosetest da :hungover:
Jeg tenker at jeg skal være sunn, og holde meg til vanlige rutiner. Men skal ikke gå inn for å ikke gå opp. Max 15 kg, men jeg har aldri gjort dette før så jeg vet jo ikke hvordan det blir. Hva gikk dere opp i de andre svangerskapene hvis dere har vært gravide før?:rolleyes:
Mener å huske jeg gikk opp 15 kg, problemet er at jeg kun gikk ned vekta av babyen og morkaka, men de gikk jeg opp igjen innen noen år:facepalm:
 
Jeg har gått ned i vekt siden jeg omtrent ikke har fått i meg mat de siste ukene pga. Kvalmen. Men regner med at kiloene kommer tidsnok :) La på meg ca 10 kg i forrige svangerskap. De forsvant heldigvis fort etter fødsel. Så stresser ikke så mye over vekta egentlig. Får ta det som det kommer :)
 
Men de BMI testene er strenge da!
Må vi ta sånn gukosetest da :hungover:
Jeg tenker at jeg skal være sunn, og holde meg til vanlige rutiner. Men skal ikke gå inn for å ikke gå opp. Max 15 kg, men jeg har aldri gjort dette før så jeg vet jo ikke hvordan det blir. Hva gikk dere opp i de andre svangerskapene hvis dere har vært gravide før?:rolleyes:
Du må vel ta den testen uansett hvis du er over 25 og du er førstegangsfødende :happy:
 
@Alysssasassa Altså; Over 25 år :happy: Og uansett om man har bmi over 25.
 
Nå har jeg plutselig gått opp 1 kg på 1 uke, fra 4+2 til 5+2! Det må være at kroppen har mer væske i seg, inkludert mer blod...
 
Back
Topp