Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også er slik, rett over kanten på fedme i forhold til bmi. Men det ser virkelig ikke slik uti følge bmi kalkulatoren er jeg over i fedmekategorien. Jeg ser ikke sånn ut. Men jeg er ganske lav i tillegg, er bare 159. Jeg har litt å ta i på mage, hofter og lår, men jeg ser ikke gigantisk ut liksom. så blir vel mer "jentete" formye
Sånn ‘jentete’ formye, eller bmi for mye, hvis jeg kan være så frekk å spørre jeg vil ikke opp noe egentlig, er ikke over normalen i bmi, men på kanten..
Jeg også er slik, rett over kanten på fedme i forhold til bmi. Men det ser virkelig ikke slik ut
i følge bmi kalkulatoren er jeg over i fedmekategorien. Jeg ser ikke sånn ut. Men jeg er ganske lav i tillegg, er bare 159. Jeg har litt å ta i på mage, hofter og lår, men jeg ser ikke gigantisk ut liksom. så blir vel mer "jentete" formye
I følge BMI kalkulator ligger jeg på overvekt
Jeg også er slik, rett over kanten på fedme i forhold til bmi. Men det ser virkelig ikke slik ut
Men de BMI testene er strenge da!
Må vi ta sånn gukosetest da
Jeg tenker at jeg skal være sunn, og holde meg til vanlige rutiner. Men skal ikke gå inn for å ikke gå opp. Max 15 kg, men jeg har aldri gjort dette før så jeg vet jo ikke hvordan det blir. Hva gikk dere opp i de andre svangerskapene hvis dere har vært gravide før?
Nei litt tykk er jeg nok, men ikke fedmeGodt vi er flere som er tjukke uten å egentlig være tjukke
Mener å huske jeg gikk opp 15 kg, problemet er at jeg kun gikk ned vekta av babyen og morkaka, men de gikk jeg opp igjen innen noen årMen de BMI testene er strenge da!
Jeg tenker at jeg skal være sunn, og holde meg til vanlige rutiner. Men skal ikke gå inn for å ikke gå opp. Max 15 kg, men jeg har aldri gjort dette før så jeg vet jo ikke hvordan det blir. Hva gikk dere opp i de andre svangerskapene hvis dere har vært gravide før?
Du må vel ta den testen uansett hvis du er over 25 og du er førstegangsfødendeMen de BMI testene er strenge da!