Vektoppgang

Jeah

Elsker forumet
Julegavene 2019
For dere som ikke kaster opp. Nå er jeg 8+1 uke på vei og jaggu har jeg ikke gått opp 1 kg allerede:banghead:. Er jeg alene om dette ?

Gått opp 1,5 kg. (8+5). Kaster litt opp av og til, og mye kvalm. Men har hatt bedre dager og da har det blitt litt ekstra påskegodt.

For dere som ikke kaster opp. Nå er jeg 8+1 uke på vei og jaggu har jeg ikke gått opp 1 kg allerede:banghead:. Er jeg alene om dette ?
Nei, jeg har nok også gått opp minst 1 kg. IVF på meg da, så bruker det som unnskyldning, da innaktiviteten og økt matinntak starter allerede ved sprøytestart. Nå er jeg kvalm så her går det fort oppover!

Jeg varierer mellom ca stabil og opp 1 kg. Litt avhengig av når jeg spiste dagen før, og hvor kvalm jeg har vært de siste dagene. Jeg kaster heldigvis lite opp, men er uggen gjennom dagen

Har ikke veid meg ennå, men er bare mellom 4 og 5 uker, så tror ikke jeg har gått opp noe særlig ennå. Er heller ikke særlig kvalm, men har mindre matlyst enn heh pleier å ha :)

Jeg er 8+4 og har gått ned 1 kg faktisk, men tror det er fordi jeg har trent regelmessig og hatt fokus på sunne vaner siden jeg fant ut om graviditeten!

Har ikke gått opp noe ennå, men er bare 4+4. Er spent på hvor mye jeg kommer til å gå opp da!

Har ikke gått opp i vekt enda. Veier for mye i utgangspunktet også, så er spent på hvordan dette kommer til å gå vektmessig

4+6 hee. Veide mer enn nok fra før, men hadde i det minste en fin (om treig) veltnedgang de siste månedene, ned 8 kg siden oktober. Nå har jeg hoppet opp 0,8 kg på en uke :hungover:
Håper det bare er påska.

Æsj.. jeg veier nok fra før å har tydeligvis gått opp 1,5 kg:eek:

Veier meg alltid fredag morgen, så er spent på hva jeg veier på fredag når jeg har bikket 5 uker! Jeg har gått littegrann ned de siste månedene (og det er bra), og har ikke spist/beveget meg på en måte som tilsier at jeg skulle gått opp nå.

Har ikke gått opp noe enda tror jeg :)
Skal sjekke imorgen tidlig før jeg drar til legen.

Har gått ned 3 kg de siste 1-2 mnd og går på metformin for pco. Fant nettopp ut at jeg er gravid og er jo kun 3+5 da. Når jeg har vært gravid tidligere har jeg gått ned et par kg frem til uke 16 og deretter gått opp. Gikk nesten opp 20 kg med eldste...

Jeg er 9+1 i dag. Ikke gått opp noe enda. Bare kastet opp 2ganger, er mye uggen og kvalm og trøtt. Så har blitt meget lite bevegelse, og mer matinntak.

Ikke veid meg enda, påska har nok satt sine spor! :hilarious:

Back
Topp