Vektoppgang!?

Uke 34+6 og opp 18 kg! Var normalvektig før jeg ble gravid. Har gått jevnt og trutt hele veien og man kan ikke se det noe særlig, annet enn en stor mage og litt bredere hofter! Jordmor har ikke sagt noe på vekta :)

Ca samme her! Føles rart å ha gått opp «så mye» i følge vekta, når det ikke synes spesielt mye. Blir litt småparanoid Er så spent på hvordan kroppen blir etter at lillingen er ute, mtp kropsfasong osv. Blir hoftene smale igjen slik at jeg passer de gamle klærne osv[emoji85][emoji205] heheh (tenker ikke direkte på vekta, men på bekkenet som har forandra seg ganske drastisk her)

Junkfood og sukker (til en viss grad=))

Følte at jeg var begynt å bli oppblåst av vann. Men det gikk bare en uke før den følelsen var borte. Ringene ble trang osv. Den følelsen er litt "ekkel"..

Skjønner! Flink å avstå fra slikt da:)

Syns det er veldig vanskelig å vurdere om jeg har vann i kroppen eller ikke... kjenner kun i beina som hovner noen ganger på kveldene, men vet ikke om det er vann eller bare dårlig blodsirkulasjon! Oo Hehe

Skjønner! Flink å avstå fra slikt da:)

Syns det er veldig vanskelig å vurdere om jeg har vann i kroppen eller ikke... kjenner kun i beina som hovner noen ganger på kveldene, men vet ikke om det er vann eller bare dårlig blodsirkulasjon! Oo Hehe

Sokketesten er jo beste tegn. Har du litt sokkemerker eller mye?

Har du mye; press fingeren hardt nederst på leggen og hold en stund. Har du en bunk som blir det en liten stund så et det nok vann =)

Ja men det er vanskelig å avstå. Heldvis har det kommet vannmelon i butikken. Woho!

Her har jeg plutselig gått ned litt, ikke endret på noe.. kanskje jeg bare hadde mer vann i kroppen sist jeg veide meg?

Ca samme her! Føles rart å ha gått opp «så mye» i følge vekta, når det ikke synes spesielt mye. Blir litt småparanoid Er så spent på hvordan kroppen blir etter at lillingen er ute, mtp kropsfasong osv. Blir hoftene smale igjen slik at jeg passer de gamle klærne osv[emoji85][emoji205] heheh (tenker ikke direkte på vekta, men på bekkenet som har forandra seg ganske drastisk her)

Ja føler det likt her! Men må jo bare tenke at det er greit å gå opp såpass mye når man spiser normalt osv! :) jeg er glad for bredere hofter! Har ikke hatt noe særlig form før! :D

Sniker fra Juli. Er 29 uker nå og gått opp 11kg. Vekta har egentlig gått veldig fort opp, så stagnert i noen uker for så gå opp 3kg på en uke... Veldig ustabilt :P

34+3 og gått opp 5 kg, førstegangsfødende med litt mer på kroppen i følge bmi [emoji849]‍♀️[emoji4]

Sokketesten er jo beste tegn. Har du litt sokkemerker eller mye?

Har du mye; press fingeren hardt nederst på leggen og hold en stund. Har du en bunk som blir det en liten stund så et det nok vann =)

Ja men det er vanskelig å avstå. Heldvis har det kommet vannmelon i butikken. Woho!

Ja, har sokkemerker![emoji85] Men betyr det vann kun i beina eller betyr det vann ellers i kroppen også?:b Litt blank på dette området![emoji28]

Ja føler det likt her! Men må jo bare tenke at det er greit å gå opp såpass mye når man spiser normalt osv! :) jeg er glad for bredere hofter! Har ikke hatt noe særlig form før! :D

Hehe, ser den! På en måte liker jeg også de «nye» formene, er bare ift klærne som jeg savner og som garantert ikke blir å passe med denne kroppen:b Følte meg mer liten og nett før, nå mer «normal». Kanskje det endrer seg når knøtt er ute, og magen mer normal[emoji12] Hehe

Ja, har sokkemerker![emoji85] Men betyr det vann kun i beina eller betyr det vann ellers i kroppen også?:b Litt blank på dette området![emoji28]

Kan hvertfall indikere på at du holder på vann ja. Men det er helt vanlig. Hovedsakelig vil vannet være i beina. Men blir det mye (type ankler forsvinner og ringer ikke passer osv kan det være greit å sjekke det opp. Men ikke unormalt det heller.. =)

Ikke gått opp noe de siste 2 ukene (fra 33+3 til 35+3)... hatt jevn og fin vektoppgang før dette. Litt bekymra kjenner jeg. :(

36+1 og har gått opp 9kg, har gått ned ca 5kg på min egen kropp så disse kiloene er bare på magen og puppene

Back
Topp