mp86
Blir kjent med forumet
Hei. Var så utrolig flink med kost og trening før graviditeten. Men mistet all energi og har hatt null overskudd etter jobb hele graviditeten. Itilegg har jeg spist hyppig for å holde kvalmen unna. Borte nå heldigvis. Men har virkelig ikke hjulpet på og har vært en dårlig kombinasjon iforhold til Vektoppgang. Veide meg i mårrest. Har grudd meg sååå lenge men var nødt å krype til korset siden det er jordmor time i morgen.... altså 10 kg er kommet på igjen. 10 kg jeg kjempet så inni hampen for å bli kvitt. Føler meg ikke attraktiv lenger og har ikke noe lyst å handle klær. Kjedelig for jeg syntes selv jeg var kjempe flott og vakker forrige graviditet. Og mente ihvertfall selv at jeg hadde den dær gravid gløden.... Denne gangen føler jeg meg rett og slett fæl
er bare i uke 23 og er redd jeg skal bli myye tyngre før lillemor er ute.
Håper på litt energi og nattesøvn så man kan klare å trene litt igjen. Flere som føler det på samme måte? Kjenner jeg virkelig kunne tenkt meg å gått ned noen få kg på en trygg og god måte. Men får heller bare prøve å bli flinkere med kosten fremover.
Dagens utblåsning!!!!!!!
Håper på litt energi og nattesøvn så man kan klare å trene litt igjen. Flere som føler det på samme måte? Kjenner jeg virkelig kunne tenkt meg å gått ned noen få kg på en trygg og god måte. Men får heller bare prøve å bli flinkere med kosten fremover.
Dagens utblåsning!!!!!!!

Men dette får vi ta helt med ro - det er bare noen få måneder igjen og bare man spiser noenlunde sunt så synes jeg ikke man skal stresse med trening og vektnedgang disse få månedene av livet