Vektoppgang

Laila1985

Blir kjent med forumet
Jeg er nå 21+2 og har gått opp rett under 4 kg.
Er dette lite? Hvor mye har dere gått opp i vekt?

22+5 og har gått opp i underkant av 5 kg. Det er mer enn på samme tidspunkt sist gang, og da endte det på 11 kg totalt.

Dette varierer veldig fra person til person, væske i kroppen og hvor mye eller lite man veide fra før.

Jeg hadde litt å gå på, og er 4 kg lettere nå enn når jeg ble gravid :) er i uke 20

Husk at høyde er jo også et viktig poeng :)

Jeg er 179, litt usikker på startvekt men har gått opp 5-7 kg nå, 22+1.

Da jeg var 21+ettellerannet var jeg opp 6 kg. Lå lenge på 4-5 kg opp, men siden uke 21 har jeg gått opp 1 kg uka. Kroppen har virkelig satt inn støtet virker det som! Er nå 23+2 og opp 8 kg fra startvekt (normalvektig til vanlig, 175 cm høy).

Jeg er 23+1 og har gått opp 1 kg, og det var helt greit ifølge jordmor :) var ikke syltynn fra før, helt normal :) kiloene kommer nok :)

3 kg igjen til startvekt... men jeg hadde/har rikelig å gå på

Alle er forskjellige og vektøktning likeså. Jeg har endelig karret meg opp på startvekt selv om jeg bare gikk ned tre kg. Det meste jeg har gått opp i mine tre svangerskap er ti kg, så jeg forventer ikke noe mega kg denne gangen heller

23+2 og har gått opp 1,5 kg etter å ha gått ned 4 kg de første ukene, så fortsatt på 2,5 kg i minus fra startvekt :) Men for min del så har jeg litt å ta av fra før, så stresser ikke med det og tenker at kiloene kommer etterhvert :p Det er jo først nå babyen begynner å vokse for fult! :)

Jeg går ned noen kilo når jeg er på jobb , og opp igjen når jeg er hjemme på fri, ved siste måling var jeg det samme som før jeg ble gravid.
20 uker nå:) men magen vokser allikevel , Hehe:)

20+6 og har gått opp ca 9kg. Men startvekta var lavt, så synes ikke det gjør så mye :)

Jeg vet ikke hva jeg veide når jeg ble gravid men gått opp 3-4 kg siden 1 år siden da ammet jeg mye. de siste 2 mnd har jeg iallefall ikke gått noe opp i vekt. Er 20+3. Samme tid sist hadde jeg vell gått ned 4 kg

Jeg er 18+6 nå og har gått opp 5 kg. Jeg var normalvektig ved start, og er 168cm høy. Sist svangerskap hadde jeg gått opp bare 1 kg de 19 ukene jeg var gravid, men dette var normalt da jeg hadde noen kg ekstra.

Back
Topp