Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da jeg var 21+ettellerannet var jeg opp 6 kg. Lå lenge på 4-5 kg opp, men siden uke 21 har jeg gått opp 1 kg uka. Kroppen har virkelig satt inn støtet virker det som! Er nå 23+2 og opp 8 kg fra startvekt (normalvektig til vanlig, 175 cm høy).
Alle er forskjellige og vektøktning likeså. Jeg har endelig karret meg opp på startvekt selv om jeg bare gikk ned tre kg. Det meste jeg har gått opp i mine tre svangerskap er ti kg, så jeg forventer ikke noe mega kg denne gangen heller
23+2 og har gått opp 1,5 kg etter å ha gått ned 4 kg de første ukene, så fortsatt på 2,5 kg i minus fra startvekt Men for min del så har jeg litt å ta av fra før, så stresser ikke med det og tenker at kiloene kommer etterhvert Det er jo først nå babyen begynner å vokse for fult!
Jeg går ned noen kilo når jeg er på jobb , og opp igjen når jeg er hjemme på fri, ved siste måling var jeg det samme som før jeg ble gravid.
20 uker nå men magen vokser allikevel , Hehe
Jeg vet ikke hva jeg veide når jeg ble gravid men gått opp 3-4 kg siden 1 år siden da ammet jeg mye. de siste 2 mnd har jeg iallefall ikke gått noe opp i vekt. Er 20+3. Samme tid sist hadde jeg vell gått ned 4 kg
Jeg er 18+6 nå og har gått opp 5 kg. Jeg var normalvektig ved start, og er 168cm høy. Sist svangerskap hadde jeg gått opp bare 1 kg de 19 ukene jeg var gravid, men dette var normalt da jeg hadde noen kg ekstra.