Vektoppgang :-/

Fjellrose

Betatt av forumet
Septembergull'17
Er det flere enn meg som har gått opp i vekt de siste ukene? :-/

Jeg er i uke 9 og har lagt på meg 3 kg, syns nok det er litt tidlig...

Har sikkert gått opp litt, kvalmen blir verre med sultfølelse.

Ja :( har fått noen kilo ekstra det siste året også. Men motivasjonen for å kvitte seg med de var ikke helt der, da jeg visste at vi skulle begynne prøving... Så det får gå som det går med vekta og så får jeg gjøre en innsats etterpå...

Jeg er i uke 5+0 ( termin 31.01) og jeg føler at jeg har lagt på meg, noen er enige mens andre sier jeg har gått ned.. Så jeg tror kanskje det har noe med psyken å gjøre :P

Er ikke lengre enn i uke 7 men har lagt synlig på meg..sånn at folk faktisk stirrer på magen :(

Det føler jeg også ;-) Men det er vil psykisk, siden vi ikke har fortalt det til noen på arbeid føler jeg at alle har avslørt meg ;-)

Har også lagt på meg, men hvis 3 kg er mye så skal ikke jeg si hvor mye jeg har gått opp, for det er enormt i forhold :(

Sikkert bare fordi du er oppblåst :)

Det hjelper nok ikke på det, nei.. Kunne blitt en artig steming på jobb om jeg bare rett og slett bare forklarte disse sladredamene at nei- jeg er ikke gravid- jeg er veldig oppblås, slutt å stirr på magen min :smiley-angry026 :knegg:

Det føler jeg også ;-) Men det er vil psykisk, siden vi ikke har fortalt det til noen på arbeid føler jeg at alle har avslørt meg ;-)

Her har jeg en artig figur i landskapet som nærmest annonserte min forrige graviditet før jeg selv fant det ut. Festlig. Et familiemedlem fikk vite om det i går- han kunne da fortelle at han allerede hadde sett det, jeg så så "frodig" ut... :wtf

Her har jeg en artig figur i landskapet som nærmest annonserte min forrige graviditet før jeg selv fant det ut. Festlig. Et familiemedlem fikk vite om det i går- han kunne da fortelle at han allerede hadde sett det, jeg så så "frodig" ut... :wtf

Se der ja ;-) Du skal se de har avslørt meg, alle og en hver :-)

Har helt ærlig ikke veid meg :P så vet ikke.
Men med så lite jeg spiser å så mye jeg spyr. Så blir jeg veldig sjokka om jeg har lagt på meg noe særlig altså!

Haha.. Venninna mi blir i følge bestemora bred over ræva når ho er gravid. Så vær gang hu ska si det til bestemora. Så vet hun det alt :P

Det hjelper nok ikke på det, nei.. Kunne blitt en artig steming på jobb om jeg bare rett og slett bare forklarte disse sladredamene at nei- jeg er ikke gravid- jeg er veldig oppblås, slutt å stirr på magen min :smiley-angry026 :knegg:
Hahaha, det hadde tatt seg ut:p

Føles ut som jeg har lagt på meg, sikkert fordi jeg føler meg så stinn i magen hele tiden - den er ikke så flat lenger..
Men vekta er den samme foreløpig. Håper på å unngå så mye vektoppgang første trimester i hvert fall, men jeg merker at jeg må spise ofte for å ikke bli kvalm.. så vi får se hvordan det går!

Uff jeg er så nervøs for den vektoppgangen alle snakker om. Jeg er 160 høy og har i mine voksne år veid ca 47-49kg. Nå er jeg 8+2 og veide 50,5 på morran i dag. Leste om ei annen på 160cm her i forum som hadde gått opp 20 kg eller noe, og det syns jeg er helt sykt :o Ikke no frekt ment. Men jeg bare skjønner ikke hvordan jeg vil kunne greie å gå om jeg skulle veie 70kg :/ :(

Uff jeg er så nervøs for den vektoppgangen alle snakker om. Jeg er 160 høy og har i mine voksne år veid ca 47-49kg. Nå er jeg 8+2 og veide 50,5 på morran i dag. Leste om ei annen på 160cm her i forum som hadde gått opp 20 kg eller noe, og det syns jeg er helt sykt :o Ikke no frekt ment. Men jeg bare skjønner ikke hvordan jeg vil kunne greie å gå om jeg skulle veie 70kg :/ :(
Tror det går helt fint. Jeg er 157 cm høy og veier 88,5 nå. Kommer til å ligge på rundt 100 kg ved fødsel. Gikk opp 14 kg forrige gang. 2 uker etter fødsel var alt borte. Var heldig der.

Uff jeg er så nervøs for den vektoppgangen alle snakker om. Jeg er 160 høy og har i mine voksne år veid ca 47-49kg. Nå er jeg 8+2 og veide 50,5 på morran i dag. Leste om ei annen på 160cm her i forum som hadde gått opp 20 kg eller noe, og det syns jeg er helt sykt :eek: Ikke no frekt ment. Men jeg bare skjønner ikke hvordan jeg vil kunne greie å gå om jeg skulle veie 70kg :/ :(

Tror ikke akkurat det blir noe problem ;) jeg er 160 og min vekt før graviditet var 65 kilo. Det er den forsåvidt fortsatt, men jeg trener, er i god form og er altså bare 5 kg unna 70. Nå har jo folk forskjellig benbygning, sånn at jeg hadde sett undervektig ut på under 55 kilo. Men tror du fint skal bevege deg bra som 70kg også. Min mor gikk opp 20 kilo og har samme høyde som meg, men jeg håper forsåvidt at jeg kan holde meg til maks 15 kg oppgang.

Back
Topp