Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke lengre enn i uke 7 men har lagt synlig på meg..sånn at folk faktisk stirrer på magenEr det flere enn meg som har gått opp i vekt de siste ukene? :-/
Jeg er i uke 9 og har lagt på meg 3 kg, syns nok det er litt tidlig...
Sikkert bare fordi du er oppblåstEr ikke lengre enn i uke 7 men har lagt synlig på meg..sånn at folk faktisk stirrer på magen![]()
Er ikke lengre enn i uke 7 men har lagt synlig på meg..sånn at folk faktisk stirrer på magen![]()
Sikkert bare fordi du er oppblåst![]()

Det føler jeg også ;-) Men det er vil psykisk, siden vi ikke har fortalt det til noen på arbeid føler jeg at alle har avslørt meg ;-)

Her har jeg en artig figur i landskapet som nærmest annonserte min forrige graviditet før jeg selv fant det ut. Festlig. Et familiemedlem fikk vite om det i går- han kunne da fortelle at han allerede hadde sett det, jeg så så "frodig" ut...![]()
Her har jeg en artig figur i landskapet som nærmest annonserte min forrige graviditet før jeg selv fant det ut. Festlig. Et familiemedlem fikk vite om det i går- han kunne da fortelle at han allerede hadde sett det, jeg så så "frodig" ut...![]()
Haha, det var sikkert dette han her karen prøvde å si, på en "fin" måte regner jeg med..Haha.. Venninna mi blir i følge bestemora bred over ræva når ho er gravid. Så vær gang hu ska si det til bestemora. Så vet hun det alt![]()
Hahaha, det hadde tatt seg utDet hjelper nok ikke på det, nei.. Kunne blitt en artig steming på jobb om jeg bare rett og slett bare forklarte disse sladredamene at nei- jeg er ikke gravid- jeg er veldig oppblås, slutt å stirr på magen min![]()
![]()
Tror det går helt fint. Jeg er 157 cm høy og veier 88,5 nå. Kommer til å ligge på rundt 100 kg ved fødsel. Gikk opp 14 kg forrige gang. 2 uker etter fødsel var alt borte. Var heldig der.Uff jeg er så nervøs for den vektoppgangen alle snakker om. Jeg er 160 høy og har i mine voksne år veid ca 47-49kg. Nå er jeg 8+2 og veide 50,5 på morran i dag. Leste om ei annen på 160cm her i forum som hadde gått opp 20 kg eller noe, og det syns jeg er helt syktIkke no frekt ment. Men jeg bare skjønner ikke hvordan jeg vil kunne greie å gå om jeg skulle veie 70kg :/
![]()
Uff jeg er så nervøs for den vektoppgangen alle snakker om. Jeg er 160 høy og har i mine voksne år veid ca 47-49kg. Nå er jeg 8+2 og veide 50,5 på morran i dag. Leste om ei annen på 160cm her i forum som hadde gått opp 20 kg eller noe, og det syns jeg er helt syktIkke no frekt ment. Men jeg bare skjønner ikke hvordan jeg vil kunne greie å gå om jeg skulle veie 70kg :/
![]()