Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke lengre enn i uke 7 men har lagt synlig på meg..sånn at folk faktisk stirrer på magenEr det flere enn meg som har gått opp i vekt de siste ukene? :-/
Jeg er i uke 9 og har lagt på meg 3 kg, syns nok det er litt tidlig...
Sikkert bare fordi du er oppblåstEr ikke lengre enn i uke 7 men har lagt synlig på meg..sånn at folk faktisk stirrer på magen
Er ikke lengre enn i uke 7 men har lagt synlig på meg..sånn at folk faktisk stirrer på magen
Sikkert bare fordi du er oppblåst
Det føler jeg også ;-) Men det er vil psykisk, siden vi ikke har fortalt det til noen på arbeid føler jeg at alle har avslørt meg ;-)
Her har jeg en artig figur i landskapet som nærmest annonserte min forrige graviditet før jeg selv fant det ut. Festlig. Et familiemedlem fikk vite om det i går- han kunne da fortelle at han allerede hadde sett det, jeg så så "frodig" ut...
Her har jeg en artig figur i landskapet som nærmest annonserte min forrige graviditet før jeg selv fant det ut. Festlig. Et familiemedlem fikk vite om det i går- han kunne da fortelle at han allerede hadde sett det, jeg så så "frodig" ut...
Haha, det var sikkert dette han her karen prøvde å si, på en "fin" måte regner jeg med..Haha.. Venninna mi blir i følge bestemora bred over ræva når ho er gravid. Så vær gang hu ska si det til bestemora. Så vet hun det alt
Hahaha, det hadde tatt seg utDet hjelper nok ikke på det, nei.. Kunne blitt en artig steming på jobb om jeg bare rett og slett bare forklarte disse sladredamene at nei- jeg er ikke gravid- jeg er veldig oppblås, slutt å stirr på magen min
Tror det går helt fint. Jeg er 157 cm høy og veier 88,5 nå. Kommer til å ligge på rundt 100 kg ved fødsel. Gikk opp 14 kg forrige gang. 2 uker etter fødsel var alt borte. Var heldig der.Uff jeg er så nervøs for den vektoppgangen alle snakker om. Jeg er 160 høy og har i mine voksne år veid ca 47-49kg. Nå er jeg 8+2 og veide 50,5 på morran i dag. Leste om ei annen på 160cm her i forum som hadde gått opp 20 kg eller noe, og det syns jeg er helt sykt Ikke no frekt ment. Men jeg bare skjønner ikke hvordan jeg vil kunne greie å gå om jeg skulle veie 70kg :/
Uff jeg er så nervøs for den vektoppgangen alle snakker om. Jeg er 160 høy og har i mine voksne år veid ca 47-49kg. Nå er jeg 8+2 og veide 50,5 på morran i dag. Leste om ei annen på 160cm her i forum som hadde gått opp 20 kg eller noe, og det syns jeg er helt sykt Ikke no frekt ment. Men jeg bare skjønner ikke hvordan jeg vil kunne greie å gå om jeg skulle veie 70kg :/