Vektoppgang!

S-mamma

Gift med forumet
Huff, siden sist jm kontrll (2 uker siden) har jeg gått opp over en kg. 14 kg totalt.
huff tung og sliten i kroppen.

Har dere gått mye opp?
Føler jeg har gått sykt mye opp denne siste mnd, bra d snart er over gitt!

Er 37+4 idag

Er 35+5 og har gått opp 2kg:) Har spist akkurat hva jeg har følt for hele veien av både godteri og mat, men har vært mye syk og jobbet liiitt for mye kanskje.

Last edited:
Jeg gikk opp 22kg :o Gikk opp 12kg de siste to ukene i vann når svangerskapsforgiftningen kom :confused: Fødte for 12 dager siden og gått ned 17kg :)

Jeg har faktisk gått opp rundt 20 nå... Synes det er helt forferdelig :( jeg sleit så innmari med å spise de fem første månedene, også når jeg endelig ble bra og klarte å spise igjen så stoppa jeg ikke :p spiste det jeg klarte å få i meg, og det var ofte ikke så sunne ting, men sånn er det, får håpe jeg går ned fort igjen, pluss at jeg allerede har begynt å passe på kostholdet mitt igjen. Får fortsette med det :)

Har gått opp 18 (!) aldri følt meg verre.. Men nå når det er 3 uker igjen, tung og sliten, så er jeg nesten ikke utenfor døren, så da går det greit ;) håper de renner FORT av !!

Gått opp 11 kg sist jeg var å sjekket, litt vann i kroppen i tillegg å hvis det blir som med de to andre må jeg vel regne med mer vann:( Uff hoven og fæl:p Men bruker gå raskt tilbake når jeg begynner å amme så får håpe på det nå også;) 36+6 i dag.

Ved siste kontroll (uke 35) var oppgangen på ca 5,5 kilo. (Med førstemann hadde jeg nok allerede rundet 12kg på samme tidspunkt - men har merket at kvalme/dårlig matlyst har vært sterkere denne gangen.)

Huff, siden sist jm kontrll (2 uker siden) har jeg gått opp over en kg. 14 kg totalt.
huff tung og sliten i kroppen.

Har dere gått mye opp?
Føler jeg har gått sykt mye opp denne siste mnd, bra d snart er over gitt!

Er 37+4 idag
Gikk opp 9.5 kg til uke 33+2 lå inne på sykehus å gikk ned til 6 kg uke 34+4 Mye er jo væske og muskelmassse

Er i uke 39 og har hatt gooood appetitt absolutt hele svangerskapet. Har heldigvis bare gått opp 13 kg, og mestparten er nok magen. Kan ikke se vektoppgangen andre plasser i hvertfall :)

Nesten 13 kg opp og en uke til termin. Fra rundt uke 32-33 har jeg gått opp nesten 1 kg i uken, men heldigvis stagnerte det litt for noen uker siden.

Hadde faktisk gått ned 1 kg idag hos jordmor siden sist (2 uker siden forrige time). Så nå er jeg nede på 17 kg tilsammen.. Men har jo vært syk i 3 dager, så sikkert noe med det å gjøre også :)

36+1, opp 14kg. Sliter litt med at kiloene kommer på jeg også! Håper de renner av etter fødsel :)

Skal til jordmor i morgen, men når jeg var der for 3 uker siden hadde jeg gått opp 22,5 kg. Jeg håper de forsvinner fort for dette er tungt å drasse på! Er 37+3 nå...

Gått opp tilsaman 8,4 kg. Har spist alt jeg har måttet ønsket. Før spiste jeg søtt bare på lørdager, nå har jeg kanskje latt være sjokolade 1 dag i uka hehe. Regner med kg går fort av etterpå :)
Er 39 uker

Back
Topp