vektoppgang

2008/2013/2014

Glad i forumet
Hvor mange kg har dere gått opp??

Jeg har gått opp 11 kg. Er i uke 31+4
 
har gått opp 9 kg, er 29+ 5 i dag....... de to andre gangene gikk jeg opp likt, og siste 10 ukene la jeg ytterlig på meg 10 kg til og det vil jeg ikke denne gang!! hehehe
 
Eg er 33+1 og er på +- 0, gikk ned 5 i begynnelsen å er liksom ikkje kommet over "vanlig" igjen.
 
31+5 og 13 kg... Og følte meg plutselig gigantisk... ;)
 
Siste veiing hos lege viste 12 kg i uke 33+5,synes det er helt greit :) noe av det er nok vann,noe er baby og resten er reservert til amming :-D

Termin 02.09.13 <3
 
Jeg er 33+5 og gått opp 13 kg, men synes ikke det vises andre steder enn magen,sm ikke er gigantisk, helt normal:) så jeg bryr meg ikke,selv om vekta viser 70 kg:/ og jeg tenkte at de var det jeg ville veie høygravid, lurer på hva jeg ender på..
 
13kg
 
Siste kontroll hos jordmor var i uke 31 og da hadde jeg gått opp 10kg, er nå i uke 33 så får høre på neste kontroll hvor mye jeg har gått opp de siste ukene.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
31+ 1 og 3,5 kg opp siste legekontrollen den 18.7 :)
 
Gikk ned 10 å gått opp igjenn 7 :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Sist kontroll hadde jeg gått opp 8kg, blir spennende og se i slutten av mnd når jeg skal på kontroll igjen, er 34 uker i dag.
 
13kg til nå....i mitt første la jeg på meg 10 kg, mitt andre 15...så får vi se hva det blir nå da! Har ikke vært spes flink med kosthold eller noe, men kiloene blir raskt borte etterpå.
 
Vet ikke helt... I uke 28 var det 6 kg... Mn det er 1 mnd siden :p
kanskje rundt 9 kg nå... :)
 
Har gått opp 6,2kg til nå :) uke 31+1 nå :) (er superfornøyd, det er 200gr opp de siste 4ukene :) er godt overvektig fra før ;) )
 
12kg på fredag, da var jg 32+6 :) lagt på mg på pupper og litt lår utenom magen. Skal bygge muskler ila høsten ;) :p
 
Back
Topp