Vektoppgang!

Klesklypa

Gift med forumet
Kor masse har du økt i vekt etter at du blei gravid??
her er det i dag akkuratt 10 kg.. synes det holder rikelig! lurer på kor masse større eg skal bli!

Har ikke turt å veie meg den siste uka:) Forrige uke hadde jeg lagt på meg 9 kg. Da var jeg 32 uker.

Sist la jeg på meg 12 kg totalt....er jeg redd det blir mer denne gangen c",)

4 Kilo forrige kontroll et par uker siden tror jeg... Skal på kontroll i morra blir spennende..

10 kg sist uke :( 

Har bare lagt på meg 5kg, men skulle gjerne hatt mer for jeg synes det er så fint med stoore runde gravid mager :-)

Bare 5 kg til sammen, da jeg var på kontroll forrige uke! Rart, siden alle sier jeg er sååååå stor. Men veldig fornøyd med det da :-D

karamell skrev:
Bare 5 kg til sammen, da jeg var på kontroll forrige uke! Rart, siden alle sier jeg er sååååå stor. Men veldig fornøyd med det da :-D

Heldig gris, vil også ha svær bebis mage :-)

Her er det nå 4 kg..... Gått ned fra 6 kg... Så dette lover bra :) 

thrane skrev:

karamell skrev:

Heldig gris, vil også ha svær bebis mage :-)

Hehe, jaa, hadde bare ryggen vært like fornøyd med denne stormagen, skulle jeg ikke klaget ;-)

Har lagt på meg 12-13kg. Kunne godt ha stoppet nå! Men har ennå drøye 8 uker igjenn..

Har gått opp 13 kg til nå, men det kommer nok flere kilo snikende - bekymrer meg ikke for kiloene i det hele tatt. Trives godt med baby-magen <3
Spørs om jeg sier det samme etter fødselen :P

Har gått opp 11, er 32 veker.

Kiloane bekymrar meg ikkje så mykje i seg sjølv, men byrjar å kjenna det godt i beina og i ryggen at eg er tyngre! Og enda er det litt over 8 veker att! Kjenner meg som ei kryssing mellom Keiko og ein badeball - hadde eg berre komt ned til skoa mine!

Y_lill skrev:
Har gått opp 11, er 32 veker.

Kiloane bekymrar meg ikkje så mykje i seg sjølv, men byrjar å kjenna det godt i beina og i ryggen at eg er tyngre! Og enda er det litt over 8 veker att! Kjenner meg som ei kryssing mellom Keiko og ein badeball - hadde eg berre komt ned til skoa mine!

hahahaha :) så vanvitti bra sagt!!

Jeg kjøpte sko uten knyting, så jeg bare kan bruke skoskje å vippe dem på :D Men funker ikke med masse snø da :(

Jeg har lagt på meg hele 17 kg!!!!

Men jeg har alltid spist mye, men før trente jeg også 5 dager i uken.
Jeg fikk tidlig problemer med blodtrykk og måtte redusere treningen både i mengde og i intensitet.

Det som er rarest er at jeg ikke har lagt på meg sånn alt for mye som øyet kan se. En enorm mage, men resten av kroppen ser normal ut.

Merkelige greier.. håper og tror iallefall at jeg er tilbake slik jeg var før innen sommeren 2012

Uke 35 og sjekket vekta hin dagen. Har lagt på meg 9,5 kg. 4 uker og 6 dager til termin..Kan ikke klage sånn sett, for sunn er jeg IKKE! Men så kaster jeg opp ganske mye også da, så det er bakdelen med det...

Back
Topp