vektoppgang

Mai10+Mai12

Forumet er livet
Noen som har lagt på seg foreløpig?
Jeg har lagt på meg ca 3 kg til nå....
 
jeg veier det samme som jeg gjorde da jeg ble gravid. Nå trener jeg litt + at jeg ikke har hatt særlig lyst på snop og brus. (helt utrolig at det er mulig). Jeg har ikke vært kvalm, men har heller ikke hatt matlyst, så da har det bare blitt sånn. Gikk ned 2 kg, men de har sneket seg på nå når matlysten er komt mer tilbake. 
 
nei, jeg har gått ned litt.. men ahr en del fra før av, så det er bare bra!
 
Jeg har gått opp ett halvt kg, men de kommer nok etterhvert... når babbo blir større ;) :)
 
Ca 1,5 kg her.
 
Har gått ned 3 kilo, sikkert pga dårlig matlyst, men har MER enn nok, så ingen problem :)
 
Jeg føler meg rett og slett FEIT om dagen. Det er ubehagelig, for har ikke følt det sånn før!!!! Har gått NED 1,5 kg, så syns det er rart, men føler meg skikkelig oppblåst overalt omtrent, så sikkert derfor.
.
 
Har gått opp et kilo bare. Sist hadde jeg gått opp 2 kilo i uke 32... Kunne det ikke vært sånn denne gangen også...
 
Jeg har gått ned ca. 1,5 kg denne uken. Før det lå det stabilt. Ønsker ikke å gå opp noe tidligere enn sist. Da hadde jeg gått opp 400 g i uke 16 og ett par kg. i uke 20. Totalt gikk jeg opp 14,5 kg.
 
Har gått ned 5 kg.. Men de kommer vel på så snart kvalmen gir seg, og jeg får lyst på mat igjen :-)
 
Veide meg i stad, har visst gått opp 3kg :p Men jeg har ikke veiet meg på..... en stund...

Håper ikke vekta tar helt av.... Forrige gang gikk jeg opp ca.10kg, og mye av det var borte etter fødsel. Håper det blir sånn eller mindre denne gangen også :)
 
Føler meg feitere og dvassere, men har ikke gått opp noe foreløpig (bank i bordet). HELDIGVIS, for har ca 10 kg for mye fra før.
 
Jeg har gått ned fem kilo til nå.. sånn er det med konstant uggenhet og dårlig matlyst tydeligvis.. Har nok å ta av, så det er ingen fare :D
 
Her er vekta liiiitt opp og ned, men ca samme nå som før graviditeten.
MEN magen er helt klart større likevel :)
 
Har gått ned 1 kilo....Men nå når matlysten begynner å ta seg opp igjen, regner jeg med det kommer noen ekstra kilo....
 
til nå har jeg gått ned mellom 1-2 kg. Men går vel snart i pluss igjen.
 
Back
Topp