vektoppgang

sjanetta

Gift med forumet
er det noen som har gått opp i vekt her enda? eller som vet når det er normalt å gå opp sine første kg?

har gått ned et kg pga oppkast her.men regner jo med det bedrer seg.snart.[:)]

Ser på klærne at jeg har gått ned, men har ikke vekt, så vet ikke hvor mye det er , men anslår 3 kg. 

Jeg har gått opp ca. 600 gram (Har digital vekt) Tipper at all vekten har lagt seg på puppene

hmm tror jeg er stabil enda..
hvertfall ikke opp for matlysten er ikke den helt store..
pluss jeg er alene hjemme så det blir veldig lite junk food å snacks på kveldene..
[:D][:D]

Har ikke gått opp noe enda heldigvis, men det kommer vel etterhvert.. men har lest at det er normalt å gå opp 1-2kg de 12 første ukene [:)]

Har holdt meg på ca samme vekt, ikke gått opp hvertfall. Matlysta er ikke på topp (men får spist det jeg må), og ikke lyst på søtsaker og snacks [:)]

Føle kanskje eg har lagt på meg litt, men trur egentlig ikkje da heller i såfall ikkje meir enn 1 kilo ca.. E bare så oppblåst i magen at eg føle meg stor

-3 her, men det gjør ingenting [;)]

I følge min vekt har eg gått ned 0,5 kg, men ihht legen sin har eg gått opp 1,5 kg. Men det er med alle klær på meg.

Eg har tatt av 1 kg, men har blitt litt større øve magen.... E ganske kvalm eg og...

Med min føste gikk eg nedover i vekt fram til uke 20 ( hadde da gått ned 6 kg)
Så begynte pilen og peke oppover mot slutten og jeg gikk opp hele 20 kg. 10 kilo forsvant 2 dager etter fødsel :) Så måtte jeg jobbe med resten :/

Nå har jeg gått opp 1 [:(]

Aner ikke! Har ikke vekt... [:D]
Har vært veldig mye roligere enn ellers. Har så lite energi [:(] Håper det blir bedre etter hvert, så jeg får være litt mer aktiv! Men bekymrer meg ikke så mye for vekta. Gikk opp ca 15 kilo sist, men ble undervektig 3-4 mnd etter jenta ble født..

Mitt mål er og gå ned i vekt.. Målet mitt er å veie 10 kg mindre ved fødsel enn nå! [:)]

Har ikke fått somla meg til å skifte batteri i vekta, men vet hvor mye jeg veide før jeg ble gravid. Og ved et raskt blikk i speilet har jeg lagt på meg noen få kg over magen. Tegner til å bli det samme som forrige gang, jeg legger på meg en del de første 12 ukene rett og slett fordi jeg spiser mye mer og beveger meg mye mindre (pga kvalme).
Men det blåser jeg egentlig i, problemet tar jeg tak i når bebisen er kommet ut[;)] 

ORIGINAL: siven79

Bryr meg ikke om vekta når jeg er gravid.
Viktigste er at man spiser fornuftig.

Skal heller ta ett skikkelig oppgjør med vekta mi etter fødselen. [:)]

Helt enig!!!
Regner med at jeg har gått opp noen kilo, ettersom mine vanlige måltid med ett knekkebrød + frukt ikke holder lenger....! Og, at formen ikke tilsier noen trening.... [:(] Men, det får jeg ordne opp i senere!! [:)] Andre ting som er viktigere nå, føler jeg! [:)]

har lagt på meg siden første dag i siste mens jeg ca 3kg, men ser ikke helt hvor de har lagt seg da jeg fortsatt får på meg alle mine trange jeans så bruker jeg Smal og medium i topper.

Eg har heldigvis ikkje lagt på meg i kilo, men puppane mine veier snart eitt tonn, og magen har liksom forandra seg litt... [8D]

Back
Topp