Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Veide meg idag tidlig jeg og så nå at jeg faktisk er -0,5 kg fra startvekt. Er veldig overvektig fra før så har masse å ta av, men slanker meg ikke. Spiser mindre søtsaker og slikt bare så håper det fortsetter slik
Har mye og ta av jeg også, så håper jeg slipper det altfor høye pålegget
Men så langt har jeg vel gått opp et par kilo tror jeg. Litt uiskker på hva jeg veide før graviditeten da jeg ikke er opptatt av vekta i utgangspunktet..
Er i dag 14+5 og har så langt gått ned 4 kg. Har litt å ta av, men ikke mye.. Har problemer med stoffskiftet så har hatt problemer med å ta av etter forrige svangerskap men sliter med kvalme og veldig dårlig matlyst denne gangen
Jeg er 14+2 idag og har gått opp ca 100g Må si meg fornøyd med det, forrige gang på denne tiden hadde jeg alt gått opp 6kg!! Ikke stas når man er overvektig fra før, så håper jeg slipper å gå opp så mye denne gangen
Hadde gått opp 4 kg når jeg hadde kontroll i uke 12, og har ikke sjekket etter det. Men det overrasker meg ikke siden jeg har hatt et mue lavere aktivitetsnivå pga. kvalme, svimmelhet og trøtthet de første 12 ukene. Har bedret segg litt nå, så får vel øke på tempoet så jeg ikke legger på meg mer enn jeg må
15+5 i dag, og veide meg hos jm i dag. Gått opp 4-5kg....
Gikk opp 18 i forrige sv.skap, og håper ikke jeg gjør det denne gangen. Selv om jeg er på god vei.... Er lita og tynn fra før da, så føler ikke egentlig det er noe krise...
Har gått opp over 4 kg i forhold til min startvekt på vekta hjemme, og jordmor sin vekt i uke 14! Men veide meg hjemme igjen samme dagen som hos jordmor, og da hadde jeg gått opp 1,5 kg.. De veide ikke meg på første kontroll, bare spurte hvor mye jeg veide, så det ble jo heelt feil i forhold til den vekta de bruker! Merkelig at det skulle være så stor forskjell, kjenner det irriterer meg, selv om det egentlig ikke gjør noe siden jeg trenger de kiloene