Vektoppgang/vektnedgang?

Hormonella

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Vet d va en tråd om dette, men finner ikke den igjen. Så jeg tar den opp igjen.

Hvor langt er du på vei, og hva har du gått opp/ned?

Hadde gått opp nesten 1 kg, men er plutselig tilbake til start vekt igjen nå :) Er 12+4. Hvordan er det med deg? :)

Startet på 74 kg, har nå gått opp til 77 kg. Så 3 kg opp på 14+4 dager :p

14+ 1 (14+ 2) har gått ned 2-3 kg :-)

okei :) Har altfor mye fra før av jeg så håper jeg slipper og gå opp like mye som sist jeg var gravid. Da gikk jeg opp nesten 20kg :p

Har litt mye fra før eg og, men d kommer ikke av tidligere svangerskap, kun kost meg litt mye :) hehe

15 uker på vei og har gikk ned 4 kg, har vel nå klart å legge på meg 1,5 kg fra den laveste vekten. Så er forhåpentligvis på vei opp igjen :) ( er veldig tynn fra før, så trenger egentlig å legge på meg litt :p).

Har litt mye fra før eg og, men d kommer ikke av tidligere svangerskap, kun kost meg litt mye :) hehe
hehe her har jeg også kost meg litt for mye også klarte jeg ikke gå ned alle kg fra forrige svangerskap. Har nettopp begynt hos ernæringsfysiolog så håper på god hjelp der :)

Jeg vil tippe jeg har lagt på meg masse! Føles iallefall sånn! Fastlegen min veier meg, men jeg får ikke se tallet foreløpig siden jeg har/har hatt en spiseforstyrrelse og de er redd for tilbakefall. Så skal til ny veiing på tirsdag og jeg er spent og redd! Har nok lagt på meg endel ja, men det går jo til en god sak ;)

Jeg vil tippe jeg har lagt på meg masse! Føles iallefall sånn! Fastlegen min veier meg, men jeg får ikke se tallet foreløpig siden jeg har/har hatt en spiseforstyrrelse og de er redd for tilbakefall. Så skal til ny veiing på tirsdag og jeg er spent og redd! Har nok lagt på meg endel ja, men det går jo til en god sak ;)

Ja d går absolutt til en god sak :D

iPhone via app

14 +2 uker på vei og jeg først ned 3 kilo, så la jeg på meg ca 1 kilo. jeg er overvektig fra flr av så det gjør meg ingenting at jeg har gått ned. har fortsat mye å ta av.

Sist jeg veide meg var jeg 15+0, hadde da gått opp 1 kilo bare :) Jeg er overvektig fra før, og gikk opp 20 sist, så jeg er fornøyd :) Jeg har skrevet ned at jeg gikk opp 1,2 kilo bare mellom uke 10 og 15 sist, så jeg er allerede flinkere enn forrige gang :)

Jeg skrev opp vekten min veldig nøye forrige gang, og da fødte jeg i begynnelsen av desember. Jeg ser at sommerferien absolutt gjorde stort utslag med masse grillmat, is og filmkvelder med snop.... Denne gangen skal jeg virkelig være påpasselig!

Jeg er 15 uker nå, startet på 82kg og var etter kraftig oppkast nede i 79,3kg før legene fikk snudd det.
Sist jeg var på vekta var jeg tilbake på 80,8. Så jeg er litt i minus enda. Håper å legge på meg minst mulig, drømmen er å gå i 0, men tviler på at det vil gå. Sist gikk jeg opp mye vann den siste mnd, endte på 26kg+ totalt :/

11+4, har gått ned 1 kg:) Har mye og ta av, så kan godt gå litt til :)

Back
Topp