Vektoppgang siste ukene før fødsel

Går opp jevnt og trutt :-)
Har gått opp 20 kg ca til nå :-)

Jeg tror alle går opp forskjellig jeg, men det finnes vel kanskje et skjema en plass med gjennomsnitlig ? :-/

Stoppet litt opp mellom uke 32-35, men nå er jeg på tur opp igjen.. lagt på meg 13,5 kg totalt..

Har stått stille de siste ukene her også. Spiser stort sett det samme som jeg har gjort gjennom hele svangerskapet, men litt mindre pga.plass kanskje.

Gått opp 15 kg totalt og er fornøyd med det ☺️ Gikk opp 14 kg sist og ned igjen 15 de første 14 dagene, så jeg prøver å få litt å gå på...

Det sies vel 500g i uka, fra uke 30-40 men det meste er nok normalt :)

Eg har stoppa litt opp den siste månaden. Var hjå jordmora idag og fekk beskjed om å kosa meg litt ekstra med snacks. Har til no gått opp 16 kg:)

Jeg har gått opp ca 7 kg nå. Jordmor sa det var vanlig nå på slutten å legge på seg ca et halvt kg i uka.Men ja, folk går opp forskjellig. :) Om ikke jordmor sier noe, så ville jeg ikke tenkt så mye på det.

Det meste er nok normalt. Sist gang stoppet det opp fra uke 30-36 før jeg gikk opp igjen. Denne gangen har det stått ganske stille hele veien. Gått opp totalt 2 kg, ingen som har sagt noe på det.

Har gått opp totalt 15,5 kg til nå, gått relativt jevnt og trutt, selv om jeg sto stille mellom uke 28-32. Alt er vel normalt.

Jordmor var litt bekymret fordi jeg bare ser ut til å ha gått opp 6 kg. Men har vært nede i 3 kg. mindre enn det de har veid meg til på kontroll, og så har alle mål vært med sko på ellers ;)

Her går det jevnt og trutt oppover ;) men 500 g i uken er nok mest vanlig nå på slutten :)

Back
Topp