Vektoppgang sålangt...

Sonic

Glad i forumet
Noen flere som ikke har lagt på seg noe enda?? Er ikke så stor fra før, og vekta står enda på det samme... Skjønner ikke noe jeg!!?? Men har gått i noen dager med SKIKKELIG vondt i magen.....
 
jeg er igrunn en kg mindre enn før eg blei gravid, men gått opp 200 gram siden kontroll for 3 uker siden. spyr veldig mye, men trør alt mulig rart i tryne også om dagen. hatt en del problemer med løs mage siden jeg ble gravid så redd jeg mangler en del vitaminer og miniraler igjen :( håper virkelig babyen får sitt, ikke så mye den trenger ennå, men de vokser dårlig på slutten da. ikke lyst og blinoe tjukkebolla på slutten, men heller det og en frisk baby enn slik jeg har opplevd en gang før :)
 
Jeg har heller ikke gått opp noe. Men regner med de plutselig kommer så tør ikke juble :P
 
Har også lite å gå på her, ikke lagt på meg noe.. Gikk ned halv kg fra startvekt her, nå er d på ned 0.2kg så ikke lagt på meg noe enda:p men de kg ene kommer vel;p la ikke på meg noe før jeg var rundt 3 1/2 - 4 mnd sist og da gikk d sakte oppover til d plutselig var 20 kg +..:p og jeg syns ikke jeg spiste så mye! ;)
 
Her har jeg gått ned 7 kg siden jeg ble gravid. Og det har bare fortsatt etter at jeg sluttet å spy hver dag. :/ Matlysten er jo  helt på bunn da vel og merke.. Så det kan ha noe med saken..
 
Jeg er 13 +4 og har gått opp 1 til 1,5 kg. Varierer litt... ;) Liker oppgangen! er ikke for mye! Er en tanke for stor fra før, så håper på å klare å holde en god og sunn vektoppgang :) Hittil har det fungert! :)
 
Har tatt av 4kg siden uke 6 ca... spiser lite, spyr en del. Men nå de siste dagene har jeg klart å spise uten å spy :)
 
Er 11+2, og har gått opp 2kg. La på meg 14kg sist og håper ikke det blir stort mer denne gangen heller.
 
Har ikke gått opp noe enda, men siden jeg ikke visste helt hvor mye jeg veide på første legebesøk i uke 5 så er det 1,7 kg på papiret.. Men det er jo ikke store greiene, så bryr meg ikke :-)
 
Startvekt 56 kg,og nå i dag veide jeg 58 kg.
 
Spyr ikkje, men har dårlig matlyst så har gått ned ca 4 kg.. Men er langt ifra mager:-p Gikk ned i begynnelsen sist og.
 
Har gått ned 3 kg til nå... Matlysten er ikke helt på topp...
 
Ned 1 kg sålangt.. Men gikk opp 22kg sist... Har ikke antydning til den vektøkningen nå..
 
Fra uke 5 så har jeg vel gått opp 4 kg, men er nå ENDELIG i form til å trene igjen. Så nå regner jeg med det stagnerer en stund. Nå skal sant sies at jeg hadde lagt på meg 8 kg i forbindelse med ødelagt fot/rygg og bronkitt et halvt år før jeg ble gravid, men det skal vi ta etter ungen er ute. Skal bare holde meg i form jeg framover. Ryggen gjør dessverre jogging skikkelig smertefullt fremdeles.
 
Jeg er 9+5 i følge mine beregninger og har gått opp ca 1kg.
Har en del kilo ekstra fra før så håper jeg klarer å begrense vektoppgangen denne gang:) Gikk opp 25kg forrige gang!:/
 
1kg opp.. Ganske fornøyd med det!
 
hittil har æ ik gått opp noe :) fornøyd med det :) men kiloene beggyner vel å rase på etterkvært ;)
 
Har ikke gått opp noe jeg heller, men det kommer nåkk emoticon
 
er 13+1, og har gått opp 4 kg:P men det gjør ikke noe, kan gå opp mye mer bare baby har det fint:D
 
Back
Topp