Vektoppgang og mage!

Frk_Mamma

Spennede tider :)
Sitter å googler magebilder på nett :) Selv er jeg i dag i uke 10, syns nesten at det begynner å bli litt forandring på magen :) Noen av dere som har merket forandringer? Har dere lagt på dere noe frem til nå? :)

Er i uke tretten og har gått ned ca 5 kilo. Mage har jeg ikke antydning til enda. Gleder meg til kvalmen forsvinner og buksene begynne å stramme :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så meg nettopp i speilet med stram singlet og innså at jeg har fått en liten babybump nederst på magen. Rart! :-) Vet ikke om jeg har gått opp noe, men har ikke vært særlig differanse på kiloene når jeg har vært hos lege/jordmor. Er 13+6 i dag.

Jeg merker forandringer, men har gått ned 2 kg. Ser at det har lagt seg mer rundt magen, så begynner å se forandring ja, spesielt om morningen :) Forrige svangerskap la jeg bare på meg 5 kg, hadde noen ekstra kilo å gå på, så jeg ble skikkelig slank med stor mage :D Kan nesten se ut som om det samme kan skje nå, ettersom jeg fremdeles har gode 10 kg å gå på :p

- Flittig bruker av app'en ;)

Har allerede lagt på meg 1,5kg. å 11+1 i dag. HAr fått ganske mange cm ekstra, men håper at det ikke blir så ille som med første. For da gikk jeg opp 25kg.

Så artig når det begynner å vises litt :) La på meg alt for mye i første svangerskap, så håper at jeg får det bare over magen denne gangen :)

Har allerede lagt på meg 1,5kg. å 11+1 i dag. HAr fått ganske mange cm ekstra, men håper at det ikke blir så ille som med første. For da gikk jeg opp 25kg.
Jeg la på meg 40 (!?!) sist! Det skal ikke skje denne gangen :)

Noen av dere som har vært på ul nylig?

Jeg la på meg 40 (!?!) sist! Det skal ikke skje denne gangen :)

Wow... Men har 20kg for mye i utg.punktet :P Så håper å klare å begrense vektoppgangen denne omgangen.

Huff, håper jeg klarer å begrense vektoppgangen. Har også 20 kg for mye i utgangspunktet. Har lagt på meg ca 15 kg i begge de forrige sv.skapene. Håper det ikke blir mer enn det ihvertfall. Har ikke lagt på meg noe ennå, så det er jo bra. Men merker at mageområdet likevel er større. Gleder meg uansett til at magen blir mer en gravidemage, nå er den bare tragisk ..... :)

Jeg har gått ned tre kilo, men synes buksene er litt mer ubehagelige over magen. Det er kanskje naturlig. Sist gikk jeg opp fire kg fra utgangspunktet, for jeg gikk ned så mye i begynnelsen pga kvalme. Jeg har enda verre kvalme denne gangen, så jeg er spent på hvor mye jeg kommer til å gå opp. Jeg er også i uke 10 i dag.

jeg har blitt diger :P men bare gått opp 1 kilo

Min babykul visar godt no:) Men har ikkje gått opp noko i vekt endo:)

Jeg har begynt å få mage jeg også...dog ikke noe babykul, kun fettmage, livmoren har så vidt pasert bekkenet nå. Er i uke 12 i morgen og hørte hjertelyden for 2 dager siden. Beste lyden jeg har hørt på leeenge!! gått opp 2 kg men det har ikke så stor innvirkning på denne fettmagen selv om det føles ut som at alt legger seg der. Det er uansett verdt alt i hele verden når jeg snur meg og ser min første lille prinsesse sover uskyldig ved siden av meg... Helt fantastisk og er verdt hver kg! Vi tar den kampen siden ;)

Veide meg i dag og har gått opp 2kg siden før jeg ble gravid. Nå skal det sies at jeg har hatt ferie og at det har blitt en del usunn mat i sydenland så jeg tror vel at oppgangen mest skyldes det. Jeg har et veldig trøblete forhold til vekt og er livredd for å legge på meg alt for mye, moren min la på seg 35kg da hun gikk gravid med meg, og det har vel aldri kommet av igjen, håper det er litt naturlig at jeg er redd for å gå i hennes fotspor :s
Jeg liker å innbille meg at magen ser forandret ut, men jeg tror egentlig ikke det :p
Er 10+1 på vei og skal til første kontroll hos legen om 4 dager :)

Jeg har gått ned tre kg til nå, og om jeg går med stramme klær over magen, da syns babymagen :)

Jeg sliter med å vite forskjellen på oppblåsthet og gravidmage?! :P kan noen hjelpe meg?! Jeg har fått litt større mage i dag faktisk, men aner ikke om det er luft eller babyen?! Har jo vært oppblåst de 9-10 første ukene, så ble magen flat i 1 uke, nå som jeg er 12+2 er magen blitt større igjen.. :P

Back
Topp