Vektoppgang jenter....

nitalita

Gift med forumet
Har gått opp 3-4 kg jeg nå, fornøyd med det egentlig.. Håper alt blir like topp denne gangen som sist da totalen endte på 12 kg[:)]

Fler som "tørr"  meddele?

Har gått opp 1 kilo... men da har jeg i forkant gått ned 3-4...(men det gjorde INGENTING!!!!!) hihi

Har ikke gått opp noe i vekt jeg. Syns egentlig det er litt rart.

Hos meg går det visst litt opp og ned. men ikke under det som var utgangspunktet da.. var 65, nå varierer det mellom 66 og 69... vi har visst størst vektøkning mellom uke 17 og 20 har jeg lest...

ORIGINAL: Jomfruen79

Hos meg går det visst litt opp og ned. men ikke under det som var utgangspunktet da.. var 65, nå varierer det mellom 66 og 69... vi har visst størst vektøkning mellom uke 17 og 20 har jeg lest...

Tror det stemmer ja, gjorde værtfall det ifjor på meg gikk op 3-4 kg di første 3-4-5 mndr....også en dag før fødselen hadde jeg gått opp 12 kg i hele sv.skapet[:)]

Jeg har gått opp 3,3 kg.

Jeg har ikke gått opp noe. Var 67 kg når jeg ble gravid, det er min normalvekt. Var 61 kg sist jeg veide meg på kontroll. Tror jeg er ca 64 kg nå, så jeg er fremdeles på minus[8|]

Har gått ned 2 kilo faktisk, rent forundra over dette siden jeg føler magen har svulma ganske mye opp. Men men, har vel henta reserver fra andre steder på kroppen da. Ikke at det gjør noe heller. Blir vel å gå opp like fort igjen..

Tør ikke veie meg[&:]. Har nok lagt på meg litt, men vet ikke helt hvor mye. Litt rundere i kantene... Svigers er overbevist om at vi skal ha tvillinger, selv etter å ha sett ultralyd-bildene... Veldig hyggelig. Svigermor har selv ikke vært gravid, min kjære er adoptert, så hun har noen litt vage forestillinger om hva det egentlig dreier seg om. Hun omtaler fortsatt mitt 16 cm lange foster som "mikroskopisk". Har prøvd å forklare litt, pluss nevnt at den har sin egen utstyrspakke der inne som også trenger endel plass, og at man får større blod-og væskemengde i kroppen.

Men herrejemini, det må da være lov å bli litt lubben når man er gravid. Akter ikke å bli noen flodhest, er viktig for meg å ikke bli overvektig. Men noen kilo får lov å komme, selvfølgelig. Det MÅ jo til. Men jeg orker ikke veie meg likevel...  Gidder ikke stresse med vekta nå.

Fler enn meg som opplever at folk synes magen er blitt "kjempestor"?

Var 47 da jeg ble gravid og nå er jeg 51,5 legen skjønner ikke hvorfor jeg ikke legger mer på meg da.

Jeg har gått ned 7 kilo siden jeg blei gravid... Nå er jeg 18 uker på vei, og jeg har stått stille siden jeg slutta å gå ned for ca. 1 mnd siden... Legen sa jeg ikke måtte gå ned noe mer nå. Jeg har gått ned mye fordi jeg har spydd mange ganger om dagen fra perioden 6 - 14 uker.

Men det er jo ikke positivt å legge på seg for mye heller, men nå må det vel komme noen kilo snart.. hehe.

ca 5 kg....[:)]

Var hos legen idag, har gått opp to kilo til nå (har også litt å ta av fra før).
Har ikke vekt hjemme, så var veldig spent, har følt meg som en flodhest i det siste :)

Veide meg da jeg kom hjem fra to uker på all inclusive hotell i Mexico. +0 kilo. I hele svangerskapet. Gikk først ned 5-6 kilo og så holder vekta seg der. Men magen vokser jo, så det gjør ingenting. Kiloene kommer nok på igjen uansett, ingen fare der i gården nei.

Må bare nevne at søskenbarnet mitt var innom i dag og han sa at hvis det var gutter inni magen min så skulle de hete Tom og Sander. Og hvis det var to jenter skulle de hete Emilie og Maria. Han var sikker på at det var to der. Og av samme kjønn.... [:)] Men magen er ikke så stor. Flere som spurte hvor langt jeg var på vei da vi var i Mexico, men da spradet jeg jo rundt i bikini og shorts og singlet - prøvde jo ikke akkurat å skjule den lille kulen min. [:)]

Foreløbig vektoppgang på 1,6 kilo ( og det er ingen tvil om hvor de har satt seg! Hilsen Dolly Parton[:D]). Da jeg gikk med første for 12 år siden hadde jeg lagt på meg 12 kilo innen jeg var 3 mnd på vei...forskjellig fra gang til gang dette. Men klager ikke nå iallefall[:D]

Back
Topp