Vektoppgang ifm ivf

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Jeg lurte på om det er bare jeg eller andre som sliter med å komme tilbake til normal vekt etter prøverør / hormonbehandlingen?
Jeg var ganske passe før behandling og la på meg noen kilo etter forsøket. Men har merket at kroppen ikke vil tilbake selv om jeg spiser som før så fortsetter jeg å lege på meg! Hadde nå iallfall vært gravid så hadde det ikke spilt noen rolle men jeg er ganske liten og disse kiloene som jeg ikke blir kvitt ig som bare øker på vises godt og jeg blir ganske frustrert. Er det andre som opplever det samme? Hilsen frustrert prøver

Har det akkurat på samme måte. Hadde en SA for ca 14 dager siden, fortsatt oppblåst og går heller opp enn ned.

Jeg gjør. Siste prøverør var okt. 2013, og vekta er lik :-(

Jeg har også gått opp ganske mange kilo ifm med alle forsøkene, dessverre. Nå er jeg veldig nøye med hva og hvor mye jeg spiser, og har nå gått litt ned i vekt - håper å fortsette med det. Men nå skal jeg gjennom nytt forsøk, så da må jeg regne med å gå opp igjen.. Får masse vann i kroppen av medisinene, midjemålet har variert med hele 6 cm igjennom forsøk - det er ganske mye..

Back
Topp