Vektnedgang

Kaffekanna

Elsker forumet
Junibollene 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hei!

Jeg er bare 4+6, men jeg fortsetter å gå ned. Er det farlig å «slanke seg», dog ufrivillig, fordi jeg spiser så sunt?

Får du i deg anbefalt anntall kalorier? Og er du overvektig? Ville uansett tatt det opp med lege eller jordmor.

Hei!

Jeg er bare 4+6, men jeg fortsetter å gå ned. Er det farlig å «slanke seg», dog ufrivillig, fordi jeg spiser så sunt?
Viktig å spise nok, baby tar det den trenger, men mor trenger nok næring til seg selv også :Heartred :)

Ja, og ja (men ikke så altfor overvektig). Ikke vært hos lege ennå
Ville sørget for å få i meg nok kalorier og litt til, også bestillt legetime, det er vel bedre å gå ned i vekt og spise sunt og nok, enn og overspise/spise usunt. Forresten vi skal føde samme sted :hello

Hei!

Må bare anbefale å dra på helsestasjonen til JM i tilleg, var litt ventetid der, men de har fått ultralydapparat , ikke at de kan si så mye, men du kan se at det er noe der, og jeg så i uke 8 at hjertet dunket og bevegelse :love2

Har lest at man i første trimester har behov for et eple ekstra (i kalorier), så dersom du før graviditet endret kosthold og går ned jevnt og trutt på grunn av dette og du har litt å gå på ville ikke jeg vært bekymret så tidlig :) jeg har allerede gått opp to kg, og vet det er pga kosthold- craver usunt OG har sluttet å snuse :dance018

Helsestasjonen til jm? Hvilken helsestasjon i så fall?
Arendal, den på senteret :smiley-bounce012 har Kristine ellerno, står på en lapp i bilen, hun var veldig hyggelig iallefall! Koselig å se det røre seg der inne :shy:

Back
Topp