Vektnedgang?

Den perfekte mor er påan igjen

Forelsket i forumet
Marsboere 2020
Påskekyllingene 2020
Februarlykke 2022❄️
Jeg er sliten og orker ingenting, selv om jeg har vært i full jobb til nå. Meldte meg syk i dag fordi jeg er sliten, og har fått legetime i morgen for å be om gradert sm.
Jeg var også en tur på vekta i dag, bare for gøy. Det viste seg at jeg har gått ned ca to kg på et par uker. Hva tenker vi om det? Jeg har generelt dårlig matlyst, men spiser til måltidene. Har vært litt kvalm den siste uken.
 
Tja nå vet jeg ikke hva slags utgangspunkt du har son generelt, men jeg opplevde å gå opp og ned i vekt hele mitt første svangerskap.gikk helt fint, ungen var litt liten ved fødsel 3,1 kg men frisk og fin. Jeg slet den gangen veldig med å få i meg mat, var overvektig i starten av det svangerskapet
 
Var normalvektig mht bmi i starten. Stod stille de første mnd før jeg begynte å gå opp litt. Hadde lagt på meg totalt 8kg på siste kontroll hos jordmor for to uker siden.
Mine to tidligere svangerskap har hatt mer vektnedgang i starten før det har gått opp, og totalen har vært henholdsvis 0 og 2 kg opp totalt på dem.
 
Jeg er sliten og orker ingenting, selv om jeg har vært i full jobb til nå. Meldte meg syk i dag fordi jeg er sliten, og har fått legetime i morgen for å be om gradert sm.
Jeg var også en tur på vekta i dag, bare for gøy. Det viste seg at jeg har gått ned ca to kg på et par uker. Hva tenker vi om det? Jeg har generelt dårlig matlyst, men spiser til måltidene. Har vært litt kvalm den siste uken.

Kanskje det blir bedre når du får roet litt ned og jobber mindre? Etter jeg ble helt sykemeldt ble det lettere å få en bedre rytme på måltider og søvn, og følte meg straks bedre enn da jeg var i full jobb. Det viste seg at jeg var langt mer sliten enn jeg trodde, men jeg undertrykte det med jobb og alle andre gjøremål :sorry: