Vektnedgang...

happymum til to

Blir kjent med forumet
Hei! Ligger sikkert noen spørsmål om det her et sted, men fant ikke noe i farta:) Jeg fødte for 4,5 måned siden. Gikk opp 17 kg i svangerskapet og har bare gått ned igjen 11 av dem. Jeg fullammer. Jeg fødte forrige barn i september 2013, da raste alle kiloene og mye mer av med en gang. Noen tips, og hvordan går det med dere andre? Jeg vet at jeg ikke skal slanke meg når jeg ammer altså, og jeg går turer hver dag:) Er ikke overvektig, men vil gjerne tilbake i klærne:)

Har kun gått ned 10 av dei 18kg ej gjekk opp.trena og trena og trena men kiloane e som limt på kroppen

Jeg gikk opp 20kg ila svangerskapet - av disse er det forsvunnet 15 allerede. Dette ved å gå tur og prøve å holde meg litt i aktivitet. Men skal sies at jeg spiser mer enn det jeg kanskje burde

Moren min opplyste at hun ikke mistet før *etter * at hun sluttet å amme, så stresser ikke med det :)

Gikk opp 15 ,gikk ned 10 kort etter fødsel, gått opp og ned 2 kg nå ellers står jeg stiller altså:P

Tror nok dessverre tålmodighet er et avgjørende stikkord. Kombinert med sunt kosthold og trening. Men ja, tålmodighet er min største utfordring.

Eg gikk ned 15 kg i svangerskapet, kom en del tilbake her dessverre.. Kunne godt holdt seg vekke. Men skal jobbe hardt for å få de vekk igjen (etter ferien :P )

Gikk opp 13 kilo,gått ned 17...Sliter med å få i meg nok mat,sulten heeeele tiden...Er litt sånn dvasketynn nå :confused: Mini er straks fem måneder.

Jeg vil forsåvidt heller at det skal gå tregere,mistenker at det kan ha påvirket melkemengden min...

Back
Topp