vektnedgang

teebie

Forelsket i forumet
VIP
Jeg har trent 30 days og har treningskort på treningstudio.
Har lagt om kostholdet totalt og spiser mye salat istedet for poteter og lignende eller spiser minimalt siden jeg er veldig glad i poteter men går ikke ned ett gram eller en eneste kg..

Begynner og bli deprimert av dette..
Har hatt 3 spontanaborter siden November i fjor og får hele tiden blikk og nesten gratulasjoner på att vi skal ha nr 2 for magen min ser ut som når jeg var 22 uker med Mini..

Noen her som har hatt delte magemuskler eller noe etter KS og har lyst og fortelle?

Begynner og ville søke om fettsuging eller bukplastikk.. sliter skikkelig på :(

hei :) har du sjekka på f.eks vektklubben.no hva du skal ha av kcal pr dag? er ikke bra å få i seg altfor lite heller. ellers kan jeg bare si at jeg gikk i mndsvis på den måten, jeg tellte kcal slavisk, trente som en helt, men gikk ikke ned ett gram... det løsnet til slutt, heldigvis, og jeg greide å gå ned ca 11kg. nå har det stoppet opp igjen, men så har heller ikke motivasjonen min vært den beste den siste tiden. stå på videre, det vil løsne, du må bare ha tolmodighet og finne ut hva som funker for deg

så frustrerende! Jeg tok ks med nr 1 og har delte magemuskler, men magen forsvant med kiloene, bortsett stavern løse huden, selv om du har lagt om kostholdet kan det være at du får i deg for mye kalorier? jeg meldte meg inn i http://www.vektklubb.no og kiloene raste av! Men jeg har selv vurdert å sy sammen magemusklene igjen, vet vare ikke hva som skal til for å få det dekt! Lykke til :)

Back
Topp