Jeg har lagt på meg jevnt i hele svangerskapet, og har heller ikke lagt på meg så veldig mye synes jeg. De siste ukene har jeg imidlertid gått opp litt ekstra i vekt, noe jeg har tenkt er bra. Har kost meg med mye sosialt samvær og restaurantbesøk, hvor jeg har blitt mye sittende. Har ikke vært noe særlig plaget med vann i kroppen, men har kjent på en litt ubehagelig følelse i kroppen i det siste, så tok på meg støttestrømper da jeg tenkte det kunne være vann. Jeg har også vært litt mer aktiv den siste uka. Veide meg i dag, og har plutselig gått ned en kilo på under en uke! Kan det være at jeg hadde vann i kroppen, og at jeg derfor har gått ned så mye? Og at jeg derfor egentlig ikke har mistet noe "ordentlig" vekt? De 3 siste ukene har jeg kun lagt på meg 0,5-1kg til sammen.
Har lagt på meg 9kg og er 37+1 i dag. Synes dette er lite, da jeg lå i nedre sjiktet at normalbmi i utgangspunktet. Er ikke veldig bekymret, men synes det er rart at ikke vekten går opp nå på slutten ettersom at den lille vokser mye for tiden. Flere som har stoppet litt opp nå på slutten?
Har lagt på meg 9kg og er 37+1 i dag. Synes dette er lite, da jeg lå i nedre sjiktet at normalbmi i utgangspunktet. Er ikke veldig bekymret, men synes det er rart at ikke vekten går opp nå på slutten ettersom at den lille vokser mye for tiden. Flere som har stoppet litt opp nå på slutten?