Vektkurve

FancyPants

Forumet er livet
Vekt kurve 14kg

Uke 5 - 2,3 kg
Uke 7 - 2,6 kg
Uke 10 - 3 kg
Uke 13 - 3,5 kg
Uke 15 - 4 kg
Uke 17 - 5,6 kg
Uke 20 - 6,2 kg
Uke 23 - 7,2 kg
Uke 25 - 8,2 kg
Uke 27 - 9,3 kg
Uke 30 - 10,3 kg
Uke 33 - 11,3 kg
Uke 35 - 12,2 kg
Uke 37 - 13 kg
Uke 40 - 14 kg

Stjal denne fra juli-forumet.

Ble litt glad egentlig, trodde jeg hadde gått opp altfor mye, men jeg er jo nesten normal[:D]

jepp, det må jeg si meg  enig i... denne er bare et eksempel, og et gjennomsnitt... det er like normalt å legge på seg 8kg som 30 kg!! Jeg gikk opp 25kg, fikk en gutt på 4,1kg... og morkaka var vel nesten en kg... men mye vann da, og resten fett som jeg ikke har fått bort enda... (spiste MYE sjokolade)....

Det er veldig sant! det her er vel bare et gjennomsnitt. MEN jeg syns at "alle" har gått opp veldig lite i forhold til meg, og da var det godt å se at det ikke var så unormalt mye jeg har gått opp.

Her står det at i uke 20 skal man ha lagt på seg ca 6,2 kilo,men jeg har lagt på meg i underkant av 3 kilo. Så der er nok veldig individuelt. Spiser normalt og lite søtsaker [:)] og prøver å få litt trim og mosjon så mye som det lar seg gjør [;)] Jordmor sa at man normalt legger på seg fra 8-16/18,men mer over det var ikke helt å "anbefale".

Har bare gått opp 2-3 kg enda jeg[:D] Men skal ikke juble for høyt... har en følelse av at jeg kommer til å se ut som en hval i løpet av sommeren

Jeg er i uke 18, og har kun lagt på meg 3 kg. Så det må være veldig individuelt.... håper jeg[:)]

Back
Topp