Vektklubbtråd uke 34

LovaLova

Elsker forumet
Lagde en ny for denne uka jeg, for de andre begynner å bli veeeldig lange [:)]

Så damer, hvordan gikk det med dagens veiing?

Her gikk det flott -2 kg. Er knall fornøyd med det!!!

Jeg fant ikke den gamle heller jeg[&:] Så like greit med en ny[:)]

Jeg har gått ned noen gram bare denne uka.. Totalt har jeg gått ned ca 2 kg bare.. På 4 uker.. Har slurva masse da..
Å så hadde jeg måle dag i dag også, å jeg har mista 7 cm!![:D]

Jeg er fobanna i dag. Opp 1,1 kg. Og det etter en dag med utskeielser. flink resten av uken. Veier 1,6 kg mer enn jeg gjorde på fredag. Jeg BØR bare ryke ned denne uken! Har begynte på 30 DS i dag. Og har lyst til å DØ!

Har gått ned hele 500gram. Men, har slurva litt den uka her, så skal prøve å ta meg sammen. Kommer jo til å ta dobbelt så lang tid som jeg tenkte med dette tempoet.

Jeg har gått opp 300 gram! Men jeg har vært syk, ikke trent og stappet innpå masse drit. Nå er jeg igang igjen!

Fru Riskorn: jeg er forresten Adia på VK-forumet ;)

Oh! Kan jeg og faa bli med?? [:)]

Jeg begynte i dag da, saa har ikke gaatt ned noe! Men, jeg har gjort dag 1 av den 30 day shred tingen, og det var slett ikke saa ille som jeg hadde forventa! Provde i mars ogsaa, og da holdt jeg paa aa omkomme!! Har ikke akkurat trent siden det, saa merkelig at det var saa mye lettere i dag.

Sikkert innstillinga![:D]

Mitt forste maal er -8 kg til jul! Setter meg et lite maal, saa kanskje jeg klarer aa naa det denne gangen! [:)]

UnniMoor: 7 cm paa 4 uker er jo kjempebra da!! [:)]

ORIGINAL: Sin

Jeg har gått opp 300 gram! Men jeg har vært syk, ikke trent og stappet innpå masse drit. Nå er jeg igang igjen!

Nå så jeg dere begge to på en tråd som jeg fikk lyst til å sleeenge meg med på[:)][8D]

ORIGINAL: lnie

ORIGINAL: Sin

Nå så jeg dere begge to på en tråd som jeg fikk lyst til å sleeenge meg med på[:)][8D]

Sleng deg med! :) Jeg er ikke veldig aktiv, men prøver så godt jeg kan!

ORIGINAL: UnniMoor

Hva skal jeg legge inn 30 day shred som?? Jeg vet at jeg har spurt før, men jeg husker ikke[8D]

Sirkeltrening skrev de til meg i går...

ORIGINAL: UnniMoor

Enda et spørsmål.. HVOR viktig er det egentlig for å gå ned i vekt, at prosentene er innenfor?

Prosentene? De karbo/proteiner/fett?

Det er ikke viktig for å gå ned i vekt. Det er viktig for at kroppen din skal få i seg det den trenger. Ikke sånn fra dag til dag, men over tid.

Klarer dere å komme opp i det kalorinivået dere har fått utdelt?

Jeg sliter skikkelig å komme opp annbefalt antall kcal...og jeg går rundt å er mett nesten hele dagen jeg.

ORIGINAL: Ulva

Klarer dere å komme opp i det kalorinivået dere har fått utdelt?

Jeg sliter skikkelig å komme opp annbefalt antall kcal...og jeg går rundt å er mett nesten hele dagen jeg.

Jeg sliter med å ikke komme over jeg[:(]
Lucky you som er mett![:-]

Uff.. De siste 2 ukene har jeg ikke vært noe flink i det hele tatt!
Her er sånn jeg har spist:

Frokost: Noka milkshake

Lunsj: Ingenting

Middag: Masse god mat

Kvelds: Enten sjokolade eller frukt og bær

Jeg sliter også litt med og komme opp i antall kcal. Jeg unner meg litt is eller en sjokolade på kvelden jeg da, og går allikevel ned...blir umennskelig å være i hus med uten noe søtt om kvelden...!

MEN jeg er flink til å gå til en tur hver dag da, enten med eller uten snupp. Og til uka begynner jeg på trening 2 ganger i uka, så da blir det fart på sakene håper jeg [:)]

Eg begynte i vektklubb i sist veke, men synes det er eit ork å sitte å leite etter matvarer for å skrive inn...miste jo heilt motivasjonen der inne berre pga da.. vekto står på da samma så når eg begynte.. er dåke andre flinke å trene mykje utanom å passe på kaloriane?

ORIGINAL: Alexandra82

ORIGINAL: LALA84

Eg begynte i vektklubb i sist veke, men synes det er eit ork å sitte å leite etter matvarer for å skrive inn...miste jo heilt motivasjonen der inne berre pga da.. vekto står på da samma så når eg begynte.. er dåke andre flinke å trene mykje utanom å passe på kaloriane?

Jeg er en av de som synes det er gøy å skrive ned alt [:D]

Trener 10-15 timer i uka, men man skal jo ikke behøve å trene for å gå ned i vekt med VG vektklubb
(jeg skal ikke begynne med hva jeg synes om å slanke seg uten å trene, men men...)

Jeg har slanket med 25 kg uten å trene. Gikk finfint. Hater man å trene, og det er det som gjør at man ikke får gått ned i vekt, så synes jeg det er topp å vite at å trene er temmelig uvesentlig for å gå ned i vekt[:)]

Back
Topp