Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lnie
ORIGINAL: Sin
Jeg har gått opp 300 gram! Men jeg har vært syk, ikke trent og stappet innpå masse drit. Nå er jeg igang igjen!
Fru Riskorn: jeg er forresten Adia på VK-forumet ;)
Nå så jeg dere begge to på en tråd som jeg fikk lyst til å sleeenge meg med på[:)][8D]
ORIGINAL: UnniMoor
Hva skal jeg legge inn 30 day shred som?? Jeg vet at jeg har spurt før, men jeg husker ikke[8D]
ORIGINAL: UnniMoor
Enda et spørsmål.. HVOR viktig er det egentlig for å gå ned i vekt, at prosentene er innenfor?
ORIGINAL: Ulva
Klarer dere å komme opp i det kalorinivået dere har fått utdelt?
Jeg sliter skikkelig å komme opp annbefalt antall kcal...og jeg går rundt å er mett nesten hele dagen jeg.
ORIGINAL: Alexandra82
ORIGINAL: LALA84
Eg begynte i vektklubb i sist veke, men synes det er eit ork å sitte å leite etter matvarer for å skrive inn...miste jo heilt motivasjonen der inne berre pga da.. vekto står på da samma så når eg begynte.. er dåke andre flinke å trene mykje utanom å passe på kaloriane?
Jeg er en av de som synes det er gøy å skrive ned alt [:D]
Trener 10-15 timer i uka, men man skal jo ikke behøve å trene for å gå ned i vekt med VG vektklubb
(jeg skal ikke begynne med hva jeg synes om å slanke seg uten å trene, men men...)