vektklubb?

Hatai

Elsker forumet
Hei jenter!
Jeg bare lurer på om noen her har prøvd vektklubb.no? Fungerer det? Anbefales?
Nå som jeg har slutta å amme har jeg virkelig lyst å komme meg inn i de gamle klærene mine!

har ingen erfaring med det. Men med grete rodhe[:)]

Men har sett at mange har gått ned på det[:)] så er sikkert bra[:)]

masse lykke til[:)] go girl[:)]

SVigers har gått på det ett år,de har gått ned hhv 20 og 30 kg[:-]
Så det virker som et bra opplegg[:)]

Burde testa det sjøl...men må sparkes i gang denna gangen kjenner jeg ...lei av å ikke kunne bruke de gamle klærne mine jeg og[:'(]

Jeg er medlem der nå. Har gått ned ca 10 kg på 5 uker[:)].
Jeg følger ikke ukeplanen de gir meg, klarer ikke følge dietter. Men jeg spiser helt normal sunn mat som jeg legger inn i dagboken og får opp tot kcal i løpet av dagen.
Hadde fint klart dette på egenhånd, men syns det er greit å være medlem ett sted, faller ikke like lett for fristelesen da.[:)]

Jeg er medlem der nå. Følger ikke menyene som er satt opp, men det totale kcalinntaket. Følger det, skriver inn alt jeg spiser. Synes det er veldig bra opplegg!

Linko: Så utrolig flink du er da, jeg har brukt sinnsykt lang tid på å gå ned bare 5 kg...men sånn har det alltid vært med meg, TingTarTid.

ORIGINAL: Ophelia

Jeg er medlem der nå. Følger ikke menyene som er satt opp, men det totale kcalinntaket. Følger det, skriver inn alt jeg spiser. Synes det er veldig bra opplegg!

Linko: Så utrolig flink du er da, jeg har brukt sinnsykt lang tid på å gå ned bare 5 kg...men sånn har det alltid vært med meg, TingTarTid.

Nå hadde jeg veldig mye å ta av så helt sikkert derfor. Jeg gjør også som deg, følger oppgitt  kcalinntak. Jeg har heller ikke spist sjokolade,potetgull,smågodt eller junkfood på de ukene, bortsett fra litt denne uka. Har vært syk og det var kun kebabpizza som fristet her om dagen og cola[&:]  Men en gang imellom må man få kunne unne seg noe[:)]

ORIGINAL: linko

Nå hadde jeg veldig mye å ta av så helt sikkert derfor. Jeg gjør også som deg, følger oppgitt  kcalinntak. Jeg har heller ikke spist sjokolade,potetgull,smågodt eller junkfood på de ukene, bortsett fra litt denne uka. Har vært syk og det var kun kebabpizza som fristet her om dagen og cola[&:]  Men en gang imellom må man få kunne unne seg noe[:)]

Har mer enn nok å ta av, tro meg[;)] Spiser veldig lite og svært sjelden av det du nevner, men likevel går det treeeeeigt! Men er nå tålmodig jeg da...Gikk en gang på GR, på 2 mnd gikk jeg ned 1 kg!! Og jeg gjorde absolutt alt riktig!! Så jeg vet at ting tar tid.....er bare så himla kjedelig å ha det sånn!

Kanskje jeg skal hive meg på [:)]
Nok er nok! Nå tar jeg meg selv i nakken!

ORIGINAL: linko

Har mer enn nok å ta av, tro meg[;)] Spiser veldig lite og svært sjelden av det du nevner, men likevel går det treeeeeigt! Men er nå tålmodig jeg da...Gikk en gang på GR, på 2 mnd gikk jeg ned 1 kg!! Og jeg gjorde absolutt alt riktig!! Så jeg vet at ting tar tid.....er bare så himla kjedelig å ha det sånn!

Huff det må være frustrerende når det går sakte når man vet man gjør alt riktig. Jeg gikk selv på gr for mange år siden, gikk da ned 8 kg på 2 mnd.
Jeg hadde sikkert sprukket om det hadde gått så sakte her. Så syns du er flink om holder ut[:)] Kan jo være at det brått løsner og kiloene forsvinner raskere på deg og.[:)]

Back
Topp