Vektklubb.no

Hatai

Elsker forumet
Kanskje dere husker jeg spurte om vektklubb.no? [:)]
Nå har jeg vært medlem i ei uke og har gått ned 2,4 kg[:D] Håper jeg kan være like flink fremover.
Er jammen ikke lett når det er så forbanna mange fristelser på jobb... I løpet av uka har det vært kake på jobb flere dage og en dag var det is med nøtter, nonstop og banan. Men kanskje bare sundt å teste viljestyrken? Hehe [:)]

Har et mål! Det er å komme inn i de gamle gode buksene mine[:D]

Så bra! [:D]
Bare husk at det er mye vann som forsvinner den første uka og at det mest sansynligvis vil gå tregere etter hvert (sånn at du ikke blir skuffet om det ikke er like stor nedgang neste uke og du faktisk har vært like flink)[;)]

Bra du har funnet en metode som passer for deg [:)]

ORIGINAL: Liahra

Så bra! [:D]
Bare husk at det er mye vann som forsvinner den første uka og at det mest sansynligvis vil gå tregere etter hvert (sånn at du ikke blir skuffet om det ikke er like stor nedgang neste uke og du faktisk har vært like flink)[;)]

Bra du har funnet en metode som passer for deg [:)]

Jeg vet dette [:)]
Men jeg er bare så glad for at det funker![:D] Herlig å slanke seg uten å være sulten. Syns det er mye lettere å stå imot fristelser nå som jeg fører opp alt jeg spiser [:)]
Er spent på hvordan denna uka blir å gå [:)]

ORIGINAL: Lilletrampepus

Wow! Så flink du har vært Hatai! [:)] Vektklubben er å anbefale med andre ord? [:D]

Har jo bare vært med ei uke, men foreløpig liker jeg vektklubb.no veldig godt![:)] Jeg lærer mye om hvor mye man burde spise til forskjellige måltider og lærer om hvilke str man burde ha av forskjellig som ris,pasta,potet osv...[:)]
Håper jeg kommer til å fortsette å være flink. Når jeg får godtesug spiser jeg litt frukt[:)] Regner også med at om ei stund blir jeg ikke å ha så mye sug etter godis....

Back
Topp