Vektklubb - 30.08.10 +++

Honningblomsten

Forumet er livet
Fant ikke den andre tråden, så jeg laget en ny[:)]

I dag så har jeg veid meg.. Å jeg hadde gått opp igjen nesten alt..[8|] Men denne helga har jeg bare spist alt jeg har hatt lyst på, så det var ikke noe sjokk.. Har drukket masse alkohol på fredag, spist fettete og usunn mat, potetgull, sjokolade, brus osv[8|]

Jeg har vært der for noen uker siden jeg også gitt...at jeg gikk opp alt igjen! MEN gikk den ned uka etterpå, så ingen grunn til å gi opp. Dessuten så vet du jo med deg selv hvorfor det gikk som det gikk går jeg ut i ifra...!

Her gikk det ikke så bra i dag, men ikke så ille som jeg fryktet faktisk...! Jeg har hatt en grei uke, men en skikkelig kosehelg som ble avsluttet i dåp i går og da spiste jeg så mye mat og kake og drakk så mye brus at jeg har ikke ord!!! Men gikk bare opp 100g, så er jo ikke så ille.

I dag skal jeg begynne på husmorstrimmen sammen med min søster. (husmortrim er ganske slitsomt altså...er aerobic mandager og pilates med ball på torsdager, så ikke noe hvilehjem) Dessuten så har jeg ingenting i overskuelig fremtid som kan vippe meg veldig av pinnen når det gjelder matspising...!

MEN LURTE PÅ NOE!!! Jeg skrev ikke opp midjemål første gangen, fordi jeg ikke fant målbånd. Nå har jeg derimot funnet det og målt, men skjønner ikke hvordan jeg får lagt det inn uten å begynne helt på nytt...og det vil jeg jo ikke!!!Anyone?

ORIGINAL: LovaLova

Jeg har vært der for noen uker siden jeg også gitt...at jeg gikk opp alt igjen! MEN gikk den ned uka etterpå, så ingen grunn til å gi opp. Dessuten så vet du jo med deg selv hvorfor det gikk som det gikk går jeg ut i ifra...!

Her gikk det ikke så bra i dag, men ikke så ille som jeg fryktet faktisk...! Jeg har hatt en grei uke, men en skikkelig kosehelg som ble avsluttet i dåp i går og da spiste jeg så mye mat og kake og drakk så mye brus at jeg har ikke ord!!! Men gikk bare opp 100g, så er jo ikke så ille.

I dag skal jeg begynne på husmorstrimmen sammen med min søster. (husmortrim er ganske slitsomt altså...er aerobic mandager og pilates med ball på torsdager, så ikke noe hvilehjem) Dessuten så har jeg ingenting i overskuelig fremtid som kan vippe meg veldig av pinnen når det gjelder matspising...!

MEN LURTE PÅ NOE!!! Jeg skrev ikke opp midjemål første gangen, fordi jeg ikke fant målbånd. Nå har jeg derimot funnet det og målt, men skjønner ikke hvordan jeg får lagt det inn uten å begynne helt på nytt...og det vil jeg jo ikke!!!Anyone?

Ja, jeg kjenner til den altså.. Det har skjært seg hver eneste helg! Men det er det slutt på! Neste helg skal jeg finne meg en liten sjokolade, i stedet for å kjøpe den største melkesjokoladen[8|]
Men da synes jeg du har vært flink, om du bare har gått opp 100 gram[:)]
Hvis du går nederst på dagboka, så kan du edit både vekt og midje[:)]

ORIGINAL: UnniMoor

ORIGINAL: LovaLova

Ja, jeg kjenner til den altså.. Det har skjært seg hver eneste helg! Men det er det slutt på! Neste helg skal jeg finne meg en liten sjokolade, i stedet for å kjøpe den største melkesjokoladen[8|]
Men da synes jeg du har vært flink, om du bare har gått opp 100 gram[:)]
Hvis du går nederst på dagboka, så kan du edit både vekt og midje[:)]

Får bare til å endre vekta der jeg [:(] Men skreiv det i notatfeltet jeg...viktigste for meg er jo å se at det går nedover (forhåpentligvis..)

Jeg har vært medlem noen mnd og var veldig "flink" i begynnelsen. Gikk fort med 5-6 kg men så stagnerte det og jeg stod på stedet hvil lenge[8|] Klarte ikke å nå vektmålet innen "fristen" men det som er så greit med vektklubben er at det aldri er for sent å starte med blanke ark. Og ingen står med pekefingeren eller rister på huet om du ikke når målet ditt. Så jeg satt meg opp ny målplan for en uke siden og har gått ned 1,1 kg [:) Stresser ikke, så målet er å nå idealvekten innen november. Har igjen 7 kg og det SKAL gå!! I likhet med dere andre er jeg kjempeflink i ukene, men sliter litt i helgene[&:] MÅ ha sjokolade, men prøver å kjøpe en liten sjokolade istedenfor en stoor plate[;)] Ønsker dere andre masse lykke til!! Ikke gi opp selv om det i perioder går trått[:)]

Jeg gikk jo opp etter bursdagsfesten min forrige uke. Men, denne uken har jeg gått ned 2,3 kg[:D][:D][:D][:D] Er så glad så glad! Har fortsatt noen helt få kg igjen da... 17 eller noe sånt[;)] Men, regner jo med å bruke ut mars måned på å bli ferdig. Den ultimate drømmen er å bruke min elskede bunad på 17. mai!!!

Jeg har gått ned 0.5 kg igjen. Går sakte men sikkert fremover...går ned så lite fordi jeg ikke stresser med det hver dag. Kunne vært mye flinkere, men det gidder jeg ikke. Jeg tenker å holde på med dette så lenge jeg syns det er greit, og ta med meg de kg'ene jeg kan kvitte meg med på veien. Når jeg ikke gidder mer slutter jeg bare. Håper jo å rekke noen kg til før jeg gir meg da :)

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg gikk jo opp etter bursdagsfesten min forrige uke. Men, denne uken har jeg gått ned 2,3 kg[:D][:D][:D][:D] Er så glad så glad! Har fortsatt noen helt få kg igjen da... 17 eller noe sånt[;)] Men, regner jo med å bruke ut mars måned på å bli ferdig. Den ultimate drømmen er å bruke min elskede bunad på 17. mai!!!

Så flink du er! Deilig å få av noen sånne ras innimellom!

Jeg har bare gått ned 300 gram, dvs de grammene jeg gikk opp forrige uke. Så nå er det beinhard jobbing denne uka igjen. Gleder meg til jeg har gått ned ti kilo! Er liksom så artig med sånne runde tall :)

Skal straks ut og trille med ei venninne nå!

ORIGINAL: namarie

Jeg har gått ned 0.5 kg igjen. Går sakte men sikkert fremover...går ned så lite fordi jeg ikke stresser med det hver dag. Kunne vært mye flinkere, men det gidder jeg ikke. Jeg tenker å holde på med dette så lenge jeg syns det er greit, og ta med meg de kg'ene jeg kan kvitte meg med på veien. Når jeg ikke gidder mer slutter jeg bare. Håper jo å rekke noen kg til før jeg gir meg da :)

Det er jo det som er sunnest :) Og da er det lettere å holde seg der etterpå også!

ORIGINAL: Sin

ORIGINAL: namarie

Det er jo det som er sunnest :) Og da er det lettere å holde seg der etterpå også!

Ja! Sånn har jeg også gjort helt frem til denne uken... Og jeg hadde jo aldri gått ned så mye, om jeg ikke hadde gått opp over 1 kg på en dag forrige uke. Da hadde det vært snakk om 0,8 eller noe sånt her... En fornuftig, dog kjedelig måte å gå ned i vekt på[;)]

ORIGINAL: Alexandra82

Det finnes så mange sunne alternativer til "fet" mat altså.

I dag hadde vi pizza laget med søtpotet- og rugbunn. Kjempegodt.

Og jeg elsker Jillian [:D], har minsket 3 cm rundt midjen siste uka, til sammen 7 cm på 5 uker.
Kule buksa jeg bestilte i sommer som jeg ikke fikk over hoftene engang i midten av juni drar jeg nå lett opp og passer perfekt.
Så herlig!!!!!!!!!!!!!!!

(eneste "problemet" med 30ds er at vekta stagnerer litt siden musklene bygges, men men...)

Så flink du er![:D] Er ikke noe flink til å prøve sånn alternativ mat jeg[X(]
Skjønner ikke at du orker 30DS da[:-] Jeg blir støl bare jeg tenker på å sette den på[8D]

Jeg har gått ned 2,3 kg siden jeg starta for 2 uker siden, og er kjempefornøyd med det! Men jeg kunne vært flinkere da, bare klarer ikke helt å telle kalorier hele dagen[&:] men vet jo sånn ca, og får i meg 4 måltider pr dag, så skal vel være sånn passe greit. Bare vekta går ned, så er jeg fornøyd egentlig. Bare 6 kg til nå, så skal jeg være fornøyd. SKal såklart prøve å komme meg ned 10 kg på sikt, men til jul vil jeg ned 6. Det skulle jo være overkommelig...bare man holder ut...

Back
Topp