Vektestimering

Prøver å spise sunt men er iallfall godtesyk og fruktsyk nå!!! Har lyst på alt det jeg ikke kan spise spesielt når det er grøt, kaker, snop, sjokolade overalt !!!!!!!!og jeg er glad i sjokolade!!!!!
Har det sånn selv. Var sånn sist også. Siste ukene av svangerskapet er helt håpløst for min del. Er så godteri syk at jeg blir omtrent gal. Heldigvis har vi gjemt alt godteriet pga 2 åringen. Men er mannen min som har gjemt det og jeg aner ikke hvor det er. Noe som kanskje er like greit akkurat nå.

Prøver å spise sunt men er iallfall godtesyk og fruktsyk nå!!! Har lyst på alt det jeg ikke kan spise spesielt når det er grøt, kaker, snop, sjokolade overalt !!!!!!!!og jeg er glad i sjokolade!!!!!
Ikke sant? Juletiden er helt spesiell og fristende med ekstra godt ;) vi får håpe at alt går fint! ;)

Tror mye kan ha å gjøre med at den nye jm måler annerledes. Var hos en annen jm for et par uker siden og så til hun jeg har pleid å gå til en uke etter og de målte forskjellig med 3-4 cm enda det var en uke mellom målingene... :p

Ja satser på at det er ulikt pga at det er ulike som har målt. Men hun som målte nå sist føler jeg meg mye tryggere på at har erfaringen hun skal ha for å vurdere. Og når hun kjente på leie og hvordan beibien ligger i magen så sa hun det at dette er en stor jente :P Men hun betrygget meg og med at kroppen min er godt bygget for å føde et stort barn, så skulle ikke være noe problem :P også var både jeg og far til babyen store når vi ble født da, og er ikke de minste menneskene, så er kanskje helt naturlig at hun er litt stor :)

Back
Topp