CathrinePernille
Flørter med forumet
Jeg sliter med at jeg legger på meg, ikke fysisk, men psykisk. Jeg kjenner at jeg har store problemer med det å legge på meg. Det høres fryktelig ut, jeg hører jo det selv og jeg tør ikke si det noen av venninnene mine. Selv om dette er tredjemann og jeg vet at jeg kommer til å legge på meg så driver jeg og planlegger allerede nå hvordan jeg skal bli kvitt den igjen, jeg planlegger halvmarathon, skarverennet og syvfjellstur (i Bergen) til neste år.
Grunnen er at jeg har alltid trent, og nå kan jeg jo ikke pumpe tunge vekter for å trene lår, rumpe eller mage. Jeg har bekkenløsning og kjenner det godt på venstresiden i lysken når jeg trener, så alt må jo være moderat.
Jeg vet at det kan være et minefelt å bevege seg i og kanskje litt tabu emne, men jeg kan ikke være den eneste som synes det er vanskelig å legge på seg og moderere treningen.
Grunnen er at jeg har alltid trent, og nå kan jeg jo ikke pumpe tunge vekter for å trene lår, rumpe eller mage. Jeg har bekkenløsning og kjenner det godt på venstresiden i lysken når jeg trener, så alt må jo være moderat.
Jeg vet at det kan være et minefelt å bevege seg i og kanskje litt tabu emne, men jeg kan ikke være den eneste som synes det er vanskelig å legge på seg og moderere treningen.