Vekten nå da jenter? Snart halvveis:D

SeptemberSurprise

Forelsket i forumet
Jeg finner ikke svangerskapspapirene fra #1 og har ingenting og sammenligne med, men kan huske jeg gikk opp sånn som var "normalen" og tenkte ikke så mye på det.... Denne gangen er jeg kanskje 0.5 kg i pluss og 18+3... Jeg gikk opp 12 kilo sist gang, sakte, men sikkert... denne ganger står vekten bare stille:/

Jeg gikk ikke ned noe særlig i starten heller, bare 1 kg eller noe... så vekten er litt for stillestående etter min smak.... Den lille vokser som den skal, så uroer meg ikke sånn.... Syns bare det er på tide vekten viser mer snart!

Hva med dere?

hehe, mange som er opptatt av det og jeg har sluttet og veie meg! 
Gjør det forsåvidt 1 gang i uken da....

Jeg er " bare" 16 uker på vei, men har gått opp hele 6 kg.
Lite fysisk aktivitet og god appetitt!
Magen er allerede stor og rund og det er bare fint! Verre med rompa, der har jeg gått opp 5 cm rund hoftene, jaiks ;)

Stresset i begynnelsen, men er slank som person og vet at jeg skal tilbake til match-vekten etter graviditeten! Samme gjelder resten av damene i familien min, så regner det samme gjelder meg også :)

Hihi høres ut som eg sist;) Jeg ble BREI! Haha! Jente i magen din kanskje? Jeg hadde det sist og det føltes ut som jeg bare vokste i bredden;) Denne gangen er det gutt her og eneste som er forandret er litt mer mage...

17 uker her, og har gått opp 3,5 kilo. og det vises så vidt!

hehe, jeg må vente 3 uker til jeg får vite kjønn!

Pleier alltid å legge på meg over hoftene hvis jeg går opp i vekt og jeg har like mange gutte-symtomer som jente!  Puppene mine har ikke blitt så mye større og huden min er veldig fin ;)  Så rompa kan liksågodt komme av vektoppgangen!
Men hadde kanskje vært kjekt å skylde på baby-jente, haha!!!

Jeg er uke 17 i dag og har gått ned 3 kilo, noe jeg ikke skjønner. Jeg har jo vært mye dårlig men ikke akkurat vært kjempe sunn eller beveget meg så mye, og jeg føler at jeg har blitt større, har sikkelig baby bump.

Huff jeg har ikke veid meg siden sist jeg var hos jm og da veide jeg det samme som jeg veide måneden før. Magen min har blitt stor da, men jeg merker ikke så masse vektoppgang på resten av kroppen. Går i de samme olabuksene jeg gikk i før, men de begynner å bli litt trange over magen da...

Hei :
Godt å se det ikke bare er jeg som legger på meg. ;D
Er nå 18 + 3 og har gått opp ca 3 kg. magen strutter og hoftene er breie..
 Jeg føler veldig på dette, er slank av person, men ikke noe treningsmenneske. 
Tror dere jeg vil gå ned etter svangerskapet ?  Aldri vært flink til å veie meg, men siden det er kontroll 1 gang i mnd så må jeg jo bare da :/

Hva tenker dere og føler om vektoppgang ? 

19 uker på vei og har gått opp ca 2 kg og glad er jeg for at jeg ikke har gått opp mer  for jeg har fått beskjed om at 10 kg er MAX hva jeg får  lov å gå opp av ernæringsfysologen  min på st.olav.. pga GBP(slankeoperasjonen ) jeg hadde i aug 2010 

Jeg føler meg som en kjeeempe:/ men har bare lagt på meg 3,5 kilo da Og det sliter ganske på psyken desverre... Er vell for med 1 mann la jeg På meg 48 kilo:/ og med andre 17 kilo.. Men har vert flik og kommet meg Ned til 60 kilo i gjen under 1 år med begge de forje:) håper på og klare det nå og :)) Andre som har hatt syke vektoppganger?

Ossen klarte du å gå ned igjen ? var det bare sunn fornuft og god mat eller sleit du veldig ? 

jeg går med første nå, og må jo si at jeg er ganske redd for å gå opp suuuuper mye.. sliter allerede endel på psyken de 4kg jeg har fått.. :/ 
 noen tips og triks til hva jeg ikke skal gjøre ? :) 

Jeg har gått opp 3 kilo så langt. Selv om jeg skjønner at man går opp i vekt under graviditet, så liker jeg ikke å se tallene på badevekten krype oppover. Jeg er sykemeldt og må holde meg i ro, så er redd jeg vil gå opp mye siden jeg er så inaktiv..

Jeg har gått opp 3 kilo så langt. Selv om jeg skjønner at man går opp i vekt under graviditet, så liker jeg ikke å se tallene på badevekten krype oppover. Jeg er sykemeldt og må holde meg i ro, så er redd jeg vil gå opp mye siden jeg er så inaktiv..

Er bare 15+2, og er ennå -4,5 kg.. Hadde en del å gå på vel og merke (163 høy og 68 kg i startvekt...) la på meg 10 kg sist, og håpet på å ikke ovetskride det denne gangen heller.. Gjør ikke noe spesielt, men spiser litt sunnere, pluss at jeg har så redusert kapasitet for matinntak og blir fort mett.. Er også mett uvanlig lenge etter jeg har spist!

Veide meg forrige torsdag, altså for en uke siden, og da hadde jeg gått opp 6kg. Hadde en plan om å veie meg en gang i uken, men har ikke turt i dag for jeg var på hyttetur i helgen og hatt overnattingsbesøk siden søndag, så det har blitt litt ekstra god mat og jeg merker det har est ut både her og der... huff.. misunner dere som har gått opp lite eller ingenting..

Jeg føler meg som en kjeeempe:/ men har bare lagt på meg 3,5 kilo da Og det sliter ganske på psyken desverre... Er vell for med 1 mann la jeg På meg 48 kilo:/ og med andre 17 kilo.. Men har vert flik og kommet meg Ned til 60 kilo i gjen under 1 år med begge de forje:) håper på og klare det nå og :)) Andre som har hatt syke vektoppganger?

Etter at jeg gikk ned 8 kg de første 13 ukene, har jeg nå gått opp 1 kg, så er på -7 og er 17+4 i dag. :)

mi badevekt er ødlagt enda :p
men er egentlig veldig spent på ka ej he gått opp :-)gjekk opp 14 kg første gang 25 kg andre gang :p

Eg har gått opp 1,2 kg fra første kontroll. har mål om å legge på meg max 10 kilo. Gikk opp ca 25-30 kilo sist svangerskap. å eg har slete KRAFTIG med å gå ned de kiloene, var enda ikke i boks før dette svangerskapet, så skal ikke gå mye opp! For her sitter de kg!

Back
Topp