Vekten nå da jenter? Snart halvveis:D

sist jeg veide meg på 15+1 hadde jeg gått opp 3.5 kg. men  sluttet også å røyke den dagen jeg stod der med positiv test. så noe er vell pga d. men er spent på hva jeg veier idag på 17+2. føler jeg har bare blåst opp . hehe men alt for den lille <3
 
Foreløbig ingen vektoppgang. Gikk ned til 53 etter tre mnd, og ligger på det samme ennå, er nå snart 20 uker, så jeg regner med at snart går nåla oppover ;)
 
Jeg er i uke 19 nå, men vet ikke hva jeg har lagt på meg. Badevekta tok kveld i uke 16, frem til da hadde jeg gått ned ca 4 kg. Skal prøve å huske nye batterier i butikken idag, er litt spent på om nålen har begynt å bevege seg oppover nå :)
Sist gang la jeg på meg ca 18 kg, men kiloene kom helt i slutten av svangerskapet, synes det var veldig tungt og slitsomt, særlig siden jeg var mye plaget med bekkenløsning. Men, når det skal sies så forsvant alle kiloene innen et år etter fødselen, og det er jeg veldig fornøyd med. Så når jeg ble gravid nå viste vekta det samme som det den gjorde før jeg ble gravid første gang :-)
 
Stor forskjell på oss ja.... Men rart å ha stor forskjell på to svangerskap for meg... Men har sikkert mye med kjønn å gjøre... Jeg gikk opp gjennomsnitlig 12 kilo sist og trodde de skulle falle av når jeg begynte å amme, men ammingen hjalp ikke en døyt. Gikk først ned da jeg begynte å trene og kuttet ned på karbo. Nådde akkurat å komme ned i før-vekten min før neste ville komme:) Men jeg la på meg 4 kilo rett før første svangerskap så jeg håper kanskje ammingen denne gangen hjelper til med å komme ned i vekten jeg ønsker, for vi må få giftet oss snart! Mannen vil gifte seg til sommeren, men jeg sier høst.... Så jeg må kjapt ned igjen denne gangen!
 
3,8 kg her. Har kun lagt på meg på mage/bryst, og er stolt over min etterlengtede mother-to-be figuremoticon
 
Veide meg forrige gang hos legen 16+1, hadde da gått ned 9,5kg.. Har slitt veldig med matinntaket. Det har heldigvis snudd nå, så tror jeg er på vei opp igjen:)
 
Har lagt på meg 2 kg ca, veide det samme på første og andre kontroll. Vekten hjemme har ikke forandret seg siden da...
 
Jeg var hos Jordmor seint i forrige uke, og vekta viste at jeg ikke hadde gått opp mer enn 1.5 kg på nå 19 +2 uker :D  trudde det var mer, så da jeg så resultatet måtte jeg ta en litten seiersdans :D jeg er ikke den som morsjonerer mye eller spiser sunt.. 
er det noe jeg må ha hver dag, gjerne flere ganger er det kald Cola og sjokoladepudding.. alt av sjokolade er som en smaks eksplosjon i munn :D  *Suuuper fornøyd med vektoppgangen* :D 
 Jeg er ikke veldig fanatisk over vekta fra før, men ingen liker vel å se den nåla overstige det en ønsker å veie.. 

Noen her som begynner å få bekkenplager ? :/ tips eller triks ?
 
Jeg var hos Jordmor seint i forrige uke, og vekta viste at jeg ikke hadde gått opp mer enn 1.5 kg på nå 19 +2 uker :D  trudde det var mer, så da jeg så resultatet måtte jeg ta en litten seiersdans :D jeg er ikke den som morsjonerer mye eller spiser sunt.. 
er det noe jeg må ha hver dag, gjerne flere ganger er det kald Cola og sjokoladepudding.. alt av sjokolade er som en smaks eksplosjon i munn :D  *Suuuper fornøyd med vektoppgangen* :D 
 Jeg er ikke veldig fanatisk over vekta fra før, men ingen liker vel å se den nåla overstige det en ønsker å veie.. 

Noen her som begynner å få bekkenplager ? :/ tips eller triks ?
 
Back
Topp