Vekta!

Før gravid: 65. Siste kontroll før fødsel :93, nå 74. (og nå er frøkna strax 5 uker).

før graviditeten veide jeg 65, rett før fødselen veide jeg vel ca 81, og rett etter fødselen veide jeg 69 (skulle tro jeg fikk en stor baby men det gjorde jeg ikke gitt)

nå veier jeg vel ca 70 (ja det stemmer, jeg har gått OPP i vekt etter fødselen [8D]) enda jeg nesten ikke spiser noe usunt, og går tur ca 2 timer hver dag..forstå det den som kan...[:@]

Mangler 2,5 kg ca. Det går treeeeegt, men noe har skjedd jaffall. Men veier 56kg, så vekta er jo ikke ille, men jeg vil ned til 54 igjen. Helst 50..... [:o]
Har begynt på 30ds da, men forventer ikke å gå ned noe egentlig. Bare håper på å få strammet opp litt[:)]

før gravid 68, ved fødselen 84..
nå er eg 74, men ska ned til 65... så eg må begjynne å gå ,masse turer og spise sunt... noe eg forså vidt gjør:):)

håper me alle kommer ned i vekten vi vil[:D][:D]

raser ned i vekt , men tydeligvis ikke over rompa og hoftene [:'(].. vet ikke hvor mye jeg gikk opp , eller hva jeg veier nå, tørr ikke veie meg [8D].. sist jeg veide meg var i juni .. men har gått ned tilsammen 31 cm rundt mage, lår og midje på 2 uker ..

Jeg la på meg ca. 15 kg under svangerskapet, og var nede på utgangspunktet etter 2-3 uker. Fikk god hjelp av infeksjon og slikt da. Men nå har jeg lagt på meg 2-3 kg igjen da ... Og jeg vet akkurat hvor kiloene ligger, har fått en "fiiiin" magevalk som gjør at bukser fra før svangerskapet ikke passer [&o]

Gikk opp bare 8 kg  (fra 53 til 61) under graviditeten og var tilbake til vekta mi 3 dager etter fødsel. MEN, har plutselig fått et enormt sukkerbehov!!! Sjokolade og kaker hele tia! Hva skjedde, lissom? Var ikke sånn før! Ska begynne å trene til uka, tenkte jeg.  Det skal bli deilig å røre på liket litt. Har ikke vært aktiv på mange, mange mnd pga atore ryggproblemer. Så jeg gleder meg, er skikkelig motivert

Kjenne meg utrolig igjen i det sukkerbehovet. Spise mye mer sjokolade og snop nå enn når eg var gravid, og det var ikkje lite det heller.

Veide i utgangspunktet 52, gikk opp 14-15 kg. 7 uker etter, mangle eg 2 kg før eg er der eg skal være. Syns ikkje det er så verst med tanke på kor mye snop som går ned. Men trene 3 ganger i uka og går 1 times tur hver dag.
Men merke at kroppen ikkje er den samme lenger, slapp mage og mye større frontparti. Begynne å bli usikker om eg komme tilbake i mine vanlig klær..

Jeg var ett kilo fra startvekt en dag etter fødsel. Ikke veid meg siden det. Litt nysgjerrig på hva den hadde vist nå. Sikkert mindre enn utgangspunktet. Jeg har ikke hatt lyst på sjokolade, brus, goodies eller noe på lenge. [8|]

Jeg har gått ned 16 av 20 kg. [:)] Men håper på å gå litt forbi utgangspunktet også.

ORIGINAL: mariannnilsen

raser ned i vekt , men tydeligvis ikke over rompa og hoftene [:'(].. vet ikke hvor mye jeg gikk opp , eller hva jeg veier nå, tørr ikke veie meg [8D].. sist jeg veide meg var i juni .. men har gått ned tilsammen 31 cm rundt mage, lår og midje på 2 uker ..

Har du ikke blitt veid på svangerskapskontroller????

Back
Topp