Vekta!

x1xsiljis

Glad i forumet
Hvor mye har dere igjen på vekta da jenter? gikk opp fra 61 til 79 her, og nå står vekta på 68/69 fortsatt[8|] Jeg klarer jo ikke å slutte å spise så mye sjokolade! er blitt helt avhengig[X(]
hva er vanlig da? noen som vet?[:)] er det sånn att hvis man ikke går ned det meste innen så så lang tid så er det veldig vanskelig å ta av igjen eller noe?[8|][:)]

Har nå 10 kg igjen jeg da [&:] fikk endel vann i kroppen etter fødselen, men det er nesten borte nå. Hjelper vel når jeg får gått litt mer tur [:D] Men har vært litt godtesjuk nå, og jeg er igrunn ikke noen godtemums [8D]

Før gravid: 54,5 kg.
Termin: 81,0 kg
Fredrik 3 dager: 73,9 kg
---"--- 3 uker: 68,7 kg
---"--- 5 uker: 63,9 kg

I morgen skal jeg veie meg igjen, da er gullet 7 uker. Så jeg har uansett litt igjen. Jeg håper jeg klarer å holde det stabilt på 60 kg. Men jeg må bli slimmere rundt hoftene og magen må bli flatere for at jeg skal komme inn i brudekjolen igjen, he he!!

jeg har 6 kg igjen, gikk opp 19.
sist hadde jeg 5 kg igjen og gikk opp 26 kg.

så jg hadde 5 kg ekstra da jeg ble gravid igjen.

de siste kg er treeeeege å få av i hvert fall for min del.
men i dag starta jeg 30 days shred trening, så håper det funker. har skjerpa meg og spiser sunnere og prøver å holde meg unna godis, selv om jeg har huset fullt har jeg klart å holde meg unna hehe
i tilegg rocker jeg med rockeringen, begynte i dag

kortid veit ein at magen er klar for rockeringen? har hørt at sia den er litt tung er det best å vente til magemusklane er gått heilt i hope.. [8|][X(] så ein ikkje blir mørbanka.. (noke ein vist blir uansett) :P

jeg synes det er skikkelig vanskelig jeg! har jo lyst til å komme tilbake i form igjen, men samtidig så vil jeg bare kooose meg[:D] nei! nå får det være nok, hehe.. tenkte att første uka kunne jeg jo kose meg, siden jeg akkurat hadde føda... så tenkte jeg, men det er jo bare to uker siden[:D][:D] å nå er det jo over tre! hehe.. nå er det ikke noe unnskyldning lenger! MÅ SLUTTE Å KJØPE KVIKKLUNCH SJOKOLADE MED HAVSALT![8D] og safari kjeks, ler... fått helt dilla! :P
fikk foreldrepenger i dag, så kanskje jeg skal teste ut en pilates time?! for ett tiltak i den ellers så late hverdagen min[:D]

gikk fra 53 til 68 kg... nå er jeg på 57.. [:(] vil heeeelt ned.. samme problem jeg og,. jeg spiser FOR mye godis.. og jeg som ikke spiste godis før[X(]

ORIGINAL: juneb

gikk fra 53 til 68 kg... nå er jeg på 57.. [:(] vil heeeelt ned.. samme problem jeg og,. jeg spiser FOR mye godis.. og jeg som ikke spiste godis før[X(]

ikke jeg heller... og ikke SÅ mye da jeg var gravid heller, men NÅ! æsj asså[:-][&o] å jævlig teit å ikke kunne "kontrollere" godteri spisinga liksom[8|]

ORIGINAL: PhillipOgLeah

før gravid 37
nå 41

vil OPP i vekt ikke ned.

oi...[8|] det var lite..[:-] skjønner du vil opp litt da ja[:)]

ORIGINAL: siljis

før gravid 37
nå 41

vil OPP i vekt ikke ned.

jepp, der lite, men er ikke så høy så ligger akkurat i bmi eller hva det heter, er 147 lang[8D]

før gravid 37
nå 41

vil OPP i vekt ikke ned.

jepp, der lite, men er ikke så høy så ligger akkurat i bmi eller hva det heter, er 147 lang[8D]

liten og søt du da[:D] følte meg plutselig litt stor, hehe... 174høy og 68 på vekta :P

før gravid 37
nå 41

vil OPP i vekt ikke ned.

liten og søt du da[:D] følte meg plutselig litt stor, hehe... 174høy og 68 på vekta :P

hehe, takk. er så vant å være liten. skulle ønske jeg hva litt større.

Gått ned 17 kg så langt, har igjen 6 kg til startvekta.. Syns ikke det er så ille, for jeg hadde forventet at det ikke skulle gå så fort. =)

Meeen, jeg vil veldig gjerne ned 10 kg til, så kan vel si jeg har igjen 10 kg til målet da :)

veel..har gått ned 10 kg til nå...mangler 5,5 kg til jeg er på samme vekt som på første svangerskapskontroll...men jeg la på meg 4 kg før første kontroll og...så håper jeg kommer meg ned 10 kg til, uten for mye slit...

og DA skal jeg ned 6-8 kg til [:)] skal jo bli som damene i bladene [:D][:D]

før gravid 37
nå 41

vil OPP i vekt ikke ned.

du rekker no iallefall ned til bakken!! =D

ORIGINAL: bibbiii

veel..har gått ned 10 kg til nå...mangler 5,5 kg til jeg er på samme vekt som på første svangerskapskontroll...men jeg la på meg 4 kg før første kontroll og...så håper jeg kommer meg ned 10 kg til, uten for mye slit...

og DA skal jeg ned 6-8 kg til [:)] skal jo bli som damene i bladene [:D][:D]

Hahaha [:D] Litt samme greia her også.
Har 3-4 kg som henger igjen for å nå startvekt, og når jeg har nådd den vil jeg trimme av meg ytterligere 10-15 kg. Veide 10 kg mer før jeg ble gravid nå, i forhold til da jeg ble gravid første gang [8|]

ORIGINAL: sorciere_

før gravid 37
nå 41

vil OPP i vekt ikke ned.

du rekker no iallefall ned til bakken!! =D

joda, det gjør jeg og det som er viktigst[;)]

Nei, uff sliter med vekta som har stoppa opp, for mye gotteri spising ja! Prøver å ikke spise så mye av det nå i uka og brød, pasta og poteter, men ikke så lett det heller..

Back
Topp