vekta...

Har ikke gått ned for jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt. Gått opp 2kg og veier nå 56kg så har råd til det [:D]

Ja, helt enig [:D] Jeg veier nå 59-60kg (før 57-58) men stresser ikke noe med det nej[:D] nyyter graviditeten istede[:D]

ORIGINAL: gravidfotball

Har ikke gått ned for jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt. Gått opp 2kg og veier nå 56kg så har råd til det [:D]

Veide meg idag og er på stedet hvil, på samme stedet som før jeg ble gravid[;)] *puster letta ut*[8D] Var litt "engstelig" for at jeg hadde gått opp masse.. Føles sånn nemlig.. hehe[8D]

Jeg er en 172 cm og nede på 55 nå, syns det er LITT lite.. *skral*

er 10 uker idag og har gådd opp 3kg så nå veier jeg 63. håper at jeg ikke går opp så altfor mye[:D]

+ 3 kg her. Må spise konstant for å unngå å blir mer kvalm, og det er ikke bare sunne ting man har lyst på da[:'(]

Veide i utgangspunktet 48 kilo, så har råd til å legge på meg litt... gikk først opp til 52, men nå har jeg gått ned til 46/47 [:-]
Håper jeg ikke går ned mer. Jeg spiser alt jeg kommer over, but still ;P

Lagt på meg 4 kg siden jeg ble gravid! Finnes ikke kvalm og matlysten er på topp[:)][:)] 

Gikk opp rundt 25 kg forrige svangerskap, håper inderlig jeg ikke gjør det denne gangen!! Men jeg begynner å svømme og slikt så fort jeg finner en høvelig badedrakt til meg [:)][:)] 

Back
Topp