vekta...

*Minibønna*

Forumet er livet
Noen som merker noe?

Her er jeg på minus 3.5 kg

Jeg er småuggen ganske ofte, men matlysten er BLÅST bort, jeg er ett matvrak til vanlig!

hmm, jeg aner ikke men tror jeg skal "stjele" vekta til mamma og pappa så jeg får fulgt litt med[8D] *liker ikke vekta[:'(][:@]*

ikke snakk om d nå da...[8D] *nam nam potetgull*

på pluss siden for å si det sånn[:-]

Regner med jeg går mer ned, er jo ikke 9 uker engang ennå..hmmm, merkelig!!

Det er vanlig å gå ned i begynnelsen, altså? Åh, alt jeg ikke har visst om!

er nok opp opp og opp!!!! [&:] Gigant mage.. jeg som pleier å ha rimelig flat og grei..jaja!
forrige gang gikk jeg ned 4-5kg første 3mnd..  men akk.. ikke noe sånt nå..

Har gått opp 2 kg [;)]

+ 2-3 kg her... [:(]

-1 eller 2 her[:)] samme som sist det

verken opp eller ned[:)]
det er mange som går ned i starten pågrunn av kvalme eller dårlig matlysst og det er ikke farlig[:)]
men er vandlig å gå opp litt de første 3 mnd også[;)]

+ 1 kg[:D] i de tidligere svangerskapene mine har jeg gått opp ca 5 kg i løpet av de første 12-14 ukene

her er d bare opp oppidiopp

1 kg opp, men var 4 på underskudd i forhold til hva jeg burde ifølge alle jeg snakker med,
så da bør jeg ikke klage enda... men kjenner at jeg ikke gleder meg til å se at den øker..

har gått ned 3 kilo. kvalm hele tiden.

huff....sikkert en 5-6 kg vil jeg tro....gikk ned 14 kg etter jeg fødte sist så jeg veide 52 kg. veide 54 kg i sommer, men når man en gang er litt sløv så eser man ut. så gikk opp litt etter det, å nå etter jeg ble gravid har jeg hatt sånn matsug at pila bare skyter i være. huff....[:(]

Har gått opp 0,5-1 kg. Sist gikk jeg ned den første tiden, men nå er jeg noen kg lettere enn jeg var i utgangspunktet da, så mulig det er derfor jeg ikke er gått ned nå. Gikk opp ca 9 kg i løpet av hele svangerskapet sist, og håper det ikke blir mer denne gangen heller.

Selv om jeg har vært veldig kvalm ligger jeg på startvekt og har ikke gått særlig ned i vekt.

Siden jeg er så uggen så klarer jeg ikke å tenke på å spise sunt. Men kommer til å fokusere mye mer på det når kvalmen er over.

opp 2 kg... Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på vekta,.. første 3 mnd er jo veldig normalt at man både går ned og opp, så jeg bekymrer meg ikke noe særlig nå, og spiser det jeg har lysst på og når jeg har lysst på.. blir vell annerledes når jeg har kommet litt lenger ut i svangerskape tenker jeg, håper matlysta slipper litt taket etterhvert[:)]

Back
Topp