vekta

Rockeprinsessa

Elsker forumet
Jeg har ikke lagt på meg noe særlig..sist la jeg på meg jevnt og trutt fra begynnelsen..men hva er normalt da? er redd for at det er noe galt siden jeg ikke har lagt på meg noenting..

ingen?

Jeg aner egentlig ikke.. jeg har ikke lagt på meg noe særlig ennå.. fått en liten kul på magen men bare av og til den vises :)
det er nok veldig individuelt tenker jeg :)) bare vent, det kommer nok =)
du kan jo høre med legen din?? jeg har ikke veid meg eller noe ennå på svangerskaps papirene, må vente til det kommer litt mer :))

tror nok ikke du skal bekymre deg, bare nyt det :) kommer nok tidsnok :) lenge siden du var gravid sist?=)

Eg gjekk ned 5kg ca i starten, og så har eg lagt på meg 2kg sida det. Eg har fått babymage då[:)][:)][:)]  Så trur det varierer veldig i grunn.

Jeg har gått NED 5 kg, så tror ikke man MÅ legge på seg når det enda er såpass tidlig [:D]

Jeg har gått opp..... [:o] ikke mye da, men man bør vel ikke det heller så tidlig.

Har ikke gått opp noe enda, men det kommer nok så jeg tenker ikke så mye på det. Er så kvalm enda, så orker ikke spise så masse heller..

jeg har ikke lakt på mem asse men noe..men har alika vel fåt lit breiere hofter og masse mage...
når ejg gjik med prinsesa la jeg "bare"på me 9 kg og jeg hadde vann i kropen oxo

Jeg har det litt på samme måte, bare jeg har lagt på meg ca 2 kg. Det er jo noe da, men det er nok pga sommer kos og at mannen er hjemme for øyblikket og tar seg mye av lille gutt[:)] Sist gang gikk jeg opp jevnt og trutt og hadde vel gått opp ca 10 kg til nå. Det er jo litt vel mye, men var veldig tynn da jeg ble gravid. Tror det er normalt både og ta av og legge på seg i begynnelsen. Har også veldig liten mage denne gangen i forhold til sist gang. Satser på at alt er som det skal alikevel[:)]

Jeg gikk først opp 5 kg, så har jeg gått ned 3 igjen pga formen ikke har vært bra. Så jeg håper det går litt opp igjen

ORIGINAL: siljegulli

Jeg har gått opp..... [:o] ikke mye da, men man bør vel ikke det heller så tidlig.

Nei, jeg hadde visst ikke lagt på meg likevel[:D] Var på vekta nettopp. Kanskje 500gr eller noe, men jeg går opp og ned hele tida uansett, så det teller liksom ikke [:D]

Er 16+2 og er fortsatt 2 kg i minus. Har vært plaget med svangerskapskvalme og mye oppkast, så det er nok grunnen :P

ORIGINAL: jan2010

Er 16+2 og er fortsatt 2 kg i minus. Har vært plaget med svangerskapskvalme og mye oppkast, så det er nok grunnen :P

Uff.... Får håpe det er blitt bedre[:)] Vi får nok de kiloene vi trenger.

Jeg ble overrasket da jeg gikk på vekta, faktisk ned en kilo!

Men jeg har hatt spiseforstyrrelser og fikk en halvtime ekstra m jordmor hvor hun informerte meg om vekt.
Hun sa at noen gikk ned, for babyen tar sitt og når men ikke klarer å spise pga kvalme så går man jo ned..
mens andre gåå opp i starten for de holder kvalmen unna med mat.

Dessuten legger noen på seg mye i starten,
eller i starten og får et opphold så på slutten, noen bare i midten og andre igjen på slutten osv. osv.. ALT er faktisk normalt (selv om det er lite givende for oss å høre..) og at det finner hver enkelt ut.
Det viktigste er at man ikke går opp for mye eller for lite!
Tynne jenter bør legge på seg mer enn 12 kilo og store bør kanskje ikke gå opp så mye som 12 kilo..

Det ble langt dette, men det skal ikke være lett å få info.. ALT er jo normalt

Veide meg i uke 19 og da hadde jeg gått opp 2 kilo. Har ikke veid meg etter det. Har ett utrolig avslappet forhold til om jeg legger på meg. Har alltid vært tynn, så hver kilo som kommer på blir jeg veldig glad for :)
Jeg er tyngre enn ideelvekten, men jeg vil være tilfreds med meg selv og derfor syntes jeg at jeg har vært for tynn.

Med snuppa gikk jeg opp 33,5 kilo. Hehehee!! Litt morsomt å tenke tilbake på [:D]

Har selv slitt (sliter..?) med spiseforstyrrelser, så jeg er livredd for å legge på meg. Selv om jeg vet at jeg kommer til å gjøre det...
Den dagen vekta stopper på 16kg pluss, da tror jeg at jeg kommer til å sette meg ned å grine...
Så da får jeg komme hit til dere å klage[;)]

er 11+3 og lagt på meg 2 kg. Litt frustert, virker som om alt jeg spiser legger seg på kroppen, det til tross for at jeg trener 3 ganger i uka, og prøver å ikke spise mer enn det jeg pleier. Samt at jeg har kuttet kraftig på det usunne. Men irriterende at vekta allikevel går litt for fort opp.
Kunne godt venta et par uker før det skjedde.

Back
Topp