Vekta!

rundown

Betatt av forumet
Har ikke gått ned ett eneste gram siden ammestart for snart 3mndr siden!
Hva med dere?

Kryper sakte men sikkert nedover her.. Hadde ikke gjort noe om det gikk litt fortere. Skal sies at jeg ikke akkurat hjelpe til så mye selv..

Jeg har 2 kilo igjen for å komme ned til der jeg var før graviditet. Tror der er ammings som hjelper her for trening har jeg ikke tid til!

Jeg mangler 1 kg på startvekt før jeg ble gravid :) vil gjerne ned 5-10 kg i tillegg! Men dørstokkmila er laaang...

Går dårlig, gitt... Håper det bedrer seg når vesla kan underholde seg selv litt i lekegrinden. Da kan jeg få mer regelmessige måltider. Nå spiser jeg når jeg kan og det blir gjerne ikke de sunneste måltidene. :P

Veier 9 kg mindre enn før jeg ble gravid. Gikk NED 2-3 kg i graviditeten. Dårlig form var jeg i...

Var nede på vekta igjen etter 2uker.. Men gikk heller ikke opp så mye, og en del av det var nok vann..

2kg under startvekt og skylder på amminga for trening og kosthold har virkelig ikke vært optimalt etter fødsel. Jeg gleder meg også til hun kan underholde seg selv litt mer, da blir det trening hjemme for min del:) nå er det kun trilleturer jeg rekker.

Æ gjekk opp 12 kg å har gått ned 12 kg, men ska gå ned 6 kg til,så e æ fornøyd :)

Jeg gikk ned alt unntatt 1 kg innen 6 uker. Altså 6-7 kg fra etter fødsel til 6 uker gammel baby. Den siste kiloen går litt opp og ned men skal jaggu ikke tilbake til start gitt. Har ikke trent så mye da. Litt dårlig samvittighet der...

gikk ned 13 kg den første mnd, men de siste 10 går det dårlig med gitt. har så smått begynt med trening igjen, og med litt skjerpings i kostholdet så satse eg på det hjelper på ;) amminga gjør ihvertfall ikke jobben aleine i dette tilfellet;)

Gikk opp 8 kg i svangerskapet og det var borte første uka.. Har gått ned en kg etter dette, amminga hjalp ikke en dritt hverken forrige gang eller denne gangen.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har ca 5-6 kg igjen. Jeg kunne jo droppet alle fristelser.

Gikk ned alt bortsett fra 2 kg iløpet av ganske kort tid. Sitter fremdeles igjen med de 2 nå, men hadde kostholdet vært bedre, og sånn som det var før jeg ble gravid hadde jeg kanskje blitt kvitt de og. Blir mye usunt både når det gjelder mat og drikke, da jeg ofte ikke tar meg tid til å lage mat og heller tar meg noe med mye sukker og energi. Har blitt en veldig dårlig vane!! Magen er ikke akkurat sånn jeg vil den skal være heller, selvom vekten har gått ned :p

Jeg har 9 kg igjen, og de må jeg nok jobbe med. Må skjerpe kostholdet, for nå spiser jeg sjeldent. Og da blir det til at jeg lemper i meg mat på kveldstid. Ikke bra. Har kommet godt i gang med treningen, og håper å få den fine figuren min tilbake til våren 2015. :p

Mamma til 2 herlige ♡

Back
Topp