Vekta...

Førstegangs

Glad i forumet
ser ut til å gå nedover om dagen. Var hos legen for ei uke siden. Måtte veie meg. Veide da 58,3 kg som er ca det jeg ligger på til vanlig, men jeg hadde gått opp litt før jeg ble gravid. Hadde i tillegg spist før jeg kom og tarmen fungerer ikke, så det ligger sikkert noen kg inni der også:P Veide meg i dag, og da viste vekten 56,5 kg. Synes det er vanskelig å spise varm mat, så middagen sliter jeg litt med. Det går stort sett i brød og knekkebrød. Fikk i tillegg regulering for 2 dager siden, og det gjør vondt å tygge. Føler meg skikkelig dust og gruer meg til å dra på jobb igjen i morgen:/ Må nok bare venne meg til det. Er jo tross alt noe jeg har valgt selv:)
Neeeei, får vel finne smågodtposen og få i seg noen kalorier:D Får vel bare nyte tiden som tynn, for snart går nok vekten fort nok oppover, he he:)

husk at to forskjellige vekter kan gi deg forskjellige svar ;) har gått på den blemma før, hjemmevekta gir meg lavere tall enn legevekta :P

her også viser legevekta mer enn hjemmevekta :P

Jeg gikk ned noen kilo i begynnelsen med mine to første. Tror det er ganske vanlig. De kom kjapt på igjen når kvalmen var over ;)

du legger nok tidsnok på deg ja :) :) men er ikke uvanlig å gå ned litt i begynnelsen heller, så det trenger ikke være forskjell på vektene :)

Back
Topp