VEKTA!

Mamma2010og2014

Glad i forumet
jeg ser alle her snakker om slanking.. personlig blir jeg så syykt deprimert når jeg leser dette[8D]
jeg har det MOTSATTE problemet.. jeg har alltid vært utrolig tynn slitt med å finne stramme bukser får fins jo nesten ikke no får så tynne som meg.. (har ikke anoreksi eller noe spiser som en hest har bare utrolig høy forbrenning. ligger til familien kan abre ikke legge på meg) så jeg håpte jo så syykt at jeg endelig skulle få hofter etter denne fødselen.. MEN NEIDA!! jeg er blitt TYNNERE.. ÆÆSJ!
buksene mine passer nesten ikke.. syykte deprimerende å nesten måtte på barneavdelingen å kjøpe bukser liksom!!!
jeg lurer så syykt på om det er frlere en meg eller er jeg alene om dette irriterende probleme :P

Skjønner deg godt jeg! Just nu har jeg ikke det problemet [8D]
Men på ungd.skola så veide jeg 40kg, og var 1.65m høy [&:] det var IKKE gøy! Fikk jo så stygge kommentarer, og var umulig å finne klær.

Jeg har alltid hatt høy forbrenning, så jeg spiser hva jeg vil. Men etter fødselen så er det fortsatt igjen 5-6kg før jeg er nede på normalen.

Aner ikke hva du skal gjøre for å gå opp jeg... Spise babygrøt? Er folk som sier at man legger på seg sykt mye av det [8D]

Jeeeeg å [:'(] Prøver så godt jeg kan å legge på meg . men ikke så lett gitt. ingenting av klæra jeg hadde før jeg ble gravid passer lenger. alt henger :p
Tenkte å begynne på p piller å litt nå. det kan man jo kansje legge på seg litt av hehe .

Jeg vet akkuart hva du mener. adde det slik i ungdommen, og det var ikke kjekt. Jeg er 1,77 høy i tillegg, så å være skikkelig tynn viste. Meeen, nå etetr mine to skjønne små, er det desverre hin veien gitt[8D] Den vekta blir man vel ikke fornøyd med uansett.

jeg var suuperfornøyd med veta og kroppen når jeg var 2-3 måneder på vei :P men nå henger alt bokstavlitalt å da mener jeg tøy å hud :p p-pillene hjalp ikke noe på meg
barnemat klarer jeg brae ikke :p det smaker DRITT :P men er hoftene som er mest probleme :P lår går jo ann å trene større, men vill ikke ha større lår som ikke passer til hoftene mine (de jeg ikke har xD)

for å si det sånn, jeg var også sykt tynn en gang. hadde skyhøy forbrenning å ingen hofter..
nå er jeg stor som en hvalross, veier 40 kilo mere enn hva jeg er vandt med å har DE hoftene.
Så skjønner ikke at du tørr klage engang, plutselig kan du bli feit, å da skal æ love dæ du kommer til å angre på at du åpna kjeften å jinxa det, hehe [8D]

Ei eg kjenne e syyykt liten og tynn. Hu begynte å bygga muskler og det satt på.

Eg har det akkuratt på samme måte...er både liten og tynn,og klarer overhode ikke å legge på meg...
Ingen klær passer..må bare gå med tights og sånn,og da ser man jo egentlig bare ennå tynnere ut...

Blir kjempe irritert over folk som sier:...oi,gud så tynn du er osv...er like sårende det som at noen kaller deg feit...men det er det ikke mange som skjønner eller tenker over!!!!

Gikk også ned noen kilo i begynnelsen av svangerskapet,veide 40 kilo når eg var nesten 4 mnd på vei...veide 52 når eg fødte....og er nå nede på 43.5 ca....har såå lyst å veie rundt 48-50 kilo...
Vurderer å begynne å trene masse...da blir det muskler og man får bedre matlyst...har også fått tilbud på ett treningsenter om å kjøpe sånn shake som man legger på seg av,men da må man trene samtidig...[:)]

jeg har ikke lust på musker å sånn heller :P jeg vil bare ha HOFTER :P å har aldri hørt om at det går ann å trene de større :P
men men kanskje jeg får det etter jeg får en unge til en gang :P

tror aldri jeg kommer til å bli feit.. ligger ikke i genene til min familie, min mor har alltid spist hva hun vil (hennes mor å mormor osv.) men hun er snart 50 å har bare 1 nr over meg i bukser.. hun veier vel rundt 50 så tviler på at jeg none gang vil få det probleme.. hun å mormor sliter også med bukser osv så kommer nok til å være noe jeg må leve med

Back
Topp