Vekta på helsestasjonen..

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Jeg tror den viser feil.. [:'(]
Veide han i dag, og i følge den vekta deres har han ikke tatt igjen fødselsvekta engang.. (han er 13 dager gammel)
mens alle som har sett han kan jo se at han er rundere i ansiktet og har fått mer fett på kroppen..

Han spiser også veldig godt..

i tillegg viser vekta til helsestasjonen ca 300gram mindre enn vekta hjemme - så jeg er litt skeptisk,ja![&:]
 
Hmmm...det hørtes merkelig ut![&:]
Hadde de slik "gammel" vekt,eller digital!?[8|]
Skal jo ikke kunne være så stor forskjell...
 
den var digital, ja.. men jeg stoler IKKE på den..

han har jo lagt på seg! Det er jeg ikke i tvil om!
tror jeg skal dra på sykehuset i morra og sjekke med DERES vekt, den har jeg mer tro på..
 
Det holder jeg med deg i...
Ble nokså merkelig med så stor forskjell.
Si ifra hva vekta dems viser da![;)]
 
blir travel dag i dag - sjekker heller neste gng jeg er på helsestasjonen.. Småen spiser iallefall GODT[;)]
 
Var på helsestasjonen 6 dager etter at Paal var født og da hadde han gått opp over 300 gram på 4 dager.. Høres jo litt rart ut, men han er blitt ordentlig rund og god så kan være det stemmer. Sikkert lurt å sjekke flere ganger uansett..  

 
Neida.. han legger visst ikke nok på seg.. må spise oftere til han har fått litt mer fett på kroppen stakkars liten[8|]
 
Jeg har ikke merket noe med vekta på helsestasjonen. Tror jeg må veie han her hjemme og se om det stemmer med vekta på helsestasjonen jeg.
Klem
 
Da han var inne på sjekk - 2 uker og 5 dager gammel - var han 45g under fødselsvekta..

Nå tror jeg han har lagt på seg litt mer - bleiene går iallefall ikke ann å teipe "over hverandre" sånn som i begynnelsen [8|]
 
Da er han nok blitt større![;)]
Husker vi i starten her måtte teipe over hverandre den teipen med første tulla...
Og når vi ikke måtte det lenger var de fornøyde med vekta hennes- så ser det som et godt tegn!!![:D]
 
Her motte vi gå til prematur bleier for de miste var for store.
Håper han har lagt på seg litt mer neste gang. Når skal du veie han igjen??
 
Back
Topp