Vekta mi...

lissom

Forumet er livet
Var hos legen, hadde gått opp 6 kg på en måned!!!!!!!!!! Holdt på å begynne å grine der jeg stod!! Vet det er mye vann, men likevel! Nå blir det vann og epler på meg fram til fødselen.... (eller fram til ikveld, jaffal... eier ikke viljestyrke..[&o])

Hehe oj da. Men det er vel ikke så veldig uvanlig å legge på seg i bølgedaler da, og den perioden du har gjort det er veldig vanlig. Tror det skal roe seg litt fra nå og utover. 

he he oj da.... men det der ramler av nokså kjapt etter fødsel stort sett....[:D]

Øh, kan ikke akkurat skryte av at jeg ikke har gått opp noe særlig tidligere i svangerskapet... Hadde gått opp 12 kg sist jeg var til kontroll, men synes det er litt sykt å gå opp så mye på bare EN måned!!!!

Ja, trøster meg litt med at jeg nok skal miste kiloene etter fødselen, men å gå i 6 uker til og veie så mye er jo utrolig tungt for kroppen min! Får ikek beveget meg så mye pga bekkenløsning, heller... så jeg er liksom litt stuck, føler jeg...

Etter fødselen skal jeg ned til der jeg var når jeg ble gravid og enda litt!! BASTA!

Har gått opp 12 kg i svangerskapet jeg, har gått litt mer jevnt enn hos deg da, men går ekstra mye opp nå mot slutten! [&:] godt å trøste seg med at det meste skal rase av i tiden etter fødselen!! [:D]

Når jeg var på kontroll for 2 uker siden hadde jeg gått opp 17 kg i svangerskapet, og noe lettere har jeg ikke blitt de siste par ukene. Ikke fortvil sier jeg bare....[;)]

Hurra hurra!!! Var hos legen igjen idag, og gjett hva!! Jeg hadde gått ned 1/2 kg!!! Jeg som hadde forventa å ha gått opp 3kg!! Denne kan jeg leve lenge på!![:D]

Back
Topp